۳۰ شهریور ۱۴۰۳

میانجیگری برای تروریست

بعضی سران رژیم اشغالگر صهیونیستی نامه‌ای در حمایت از یک تروریست  تنظیم و در آن خواستار تسهیل شرایط وی شدند.

گروهی‌ از قانونگذاران ائتلاف، روز چهارشنبه خواستار تسهیل شرایط برای یک افراطی تروریست از جناح راست شدند. این درحالی‌ است که وی سه تن از اعضای یک خانواده فلسطینی را در سال 2015 به قتل رسانده است.

تروریست
ویرانی حاصل از این عملیات تروریستی

14 عضو کنست که اکثرشان از حزب لیکود هستند، درخواستی را به حمایت از امیرام بن اولیل به رئیس امنیت شین بت، رونن بار، ارائه کردند و اظهار داشتند که این جنایتکار در حبس شرایط دشواری را می‌گذارند.

امیرام بن اولیل عملیاتی تروریستی و واقعه‌ای مرگبار را در روستای دوما کرانه‌باختری رقم زد. در پی این جنایت ریحام و سعد دوابشا و علی سعد، طفل 18 ماهه آنها، به شهادت رسیدند و احمد پسر بزرگ این خانواده با جراحات شدید ناشی‌ از سوختگی از این حمله تروریستی جان سالم به در برد. وی در آن زمان فقط پنج سال داشت.

تروریست
تصویر شهدای عملیات تروریستی در روستای دوما

بن اولیل در سال2020 به جرم سه فقره قتل، دو مرتبه اقدام به قتل، آتش‌سوزی و توطئه و ارتکاب جنایت نژادپرستانه مجرم شناخته شد.

اعضای کنست در نامه خود خواستار انتقال تروریست بن اولیل از انفرادی به شعبه‌ای شدند که برای زندانیان مذهبی شرایط بهتری را فراهم می‌کنند. آنها تقاضا کردند که حداقل این اقدام برای تعطیلات یهودیان که از غروب جمعه امسال آغاز می‌شود و تا یکم اکتبر ادامه دارد به قوت خود باقی بماند.

در این نامه ضمن ابراز نگرانی از وضعیت روحی و روانی اولیل آمده است: اخیرا حالت روحی وی بر اثر انزوا وخیم‌تر شده است.

آنها با ظالمانه خواندن محکومیت وی تصریح کردند که هیچ توجیهی برای این رفتار ناعادلانه‌ وجود ندارد.

اسامی حامیان امیرام بن اولیل

اسامی امضا کنندگان از حزب لیکود: نسیم واتوری، تالی گوتلیو، کتی شیتریت، آریل کالنر، الیاهو رویوو، اتی آتیا، آویچای بوآرون و آمیت هالوی

اسامی امضا کنندگان از حزب اوتزما یهودیت: لیمون سون هارملک، زویکا فوگل و یتزاک کرویز

میشل والدیگر از حزب صهیونیسم مذهبی، یوسف طیب از حزب شاس و یتزاک پیندراس از یهودیت متحد توراتی

در کنار اسامی اعضای کنست، عبارت «عدالت برای امیرام» به نامه مهر شده بود. سایر قانونگذاران نیز از این اقدام حمایت کردند. در همین راستا یکی‌‌ از اعضای حزب صهیونیسم مذهبی از امضای این نامه خودداری کرد اما اظهار داشت: من فکر می‌کنم در این محکومیت مشکلی وجود دارد.

لیک خبر: https://www.timesofisrael.com/likud-mks-lead-call-to-ease-conditions-for-extremist-who-killed-palestinian-family

→ خواندن مطلب قبلی

یک زندانبان به جرم قاچاق مواد مخدر به داخل زندان دستگیر شد

خواندن مطلب بعدی ←

انفجار بمب در پارکی در تل آویو

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *