تظاهرات در نزدیکی منزل نتانیاهو، ساعاتی قبل از برگزاری جلسه دیوان عالی

امروز پنج شنبه، درست ساعاتی قبل از برگزاری دیوان عالی، تظاهرات شدیدی در مقابل منزل نتانیاهو در حال برگزاری است.

Capture1 129
تظاهرات اعتراضی در نزدیکی منزل نتانیاهو

به گزارش اسرائیل هیوم، تظاهرات مردمی در نزدیکی منزل نتانیاهو در حال برگزاری است. معترضان از تجمع در منطقه تعیین شده در فاصله‌ای که دادگاه تعیین کرده است، خودداری می کنند. پلیس در تلاش برای متفرق کردن معترضان است.

معترضان صبح امروز، پنجشنبه (28 سپتامبر) در نزدیکی خانه شخصی نتانیاهو در خیابان غزه در اورشلیم حضور یافتند و ساعاتی قبل از جلسه مهم دیوان عالی تظاهرات کردند. در جریان این تظاهرات پلیس چهار معترض را دستگیر کرد.

Capture2 58

بسیاری از نیروهای پلیس برای حفظ نظم در جریان اعتراض تلاش می‌کنند. یک افسر پلیس به معترضان اعلام کرد که تجمع ممنوع است و به آنها دستور داد از محل متفرق شوند. پلیس تصریح کرد: اجازه اعتراض را در محدوده قانون خواهیم داد اما اجازه بی‌نظمی و رفتار مجرمانه خلاف قانون را نخواهیم داد.

جنبش اعتراضی برادران اسلحه اعلان کرد:

تصویر امروز اسرائیل، تصویر کشوری است که دچار هرج و مرج شده است. نخست وزیر نتانیاهو روحیه رهبری را از دست داده است و به سختی می‌تواند گروه افراد بی‌نظم ائتلاف به رهبری یاریو لوین، و ایتامار بن‌گویر وزیر شکست ملی! را که اسرائیل را به جنگ برادرکشی می‌کشاند، مهار کند. ما می‌خواهیم نتانیاهو متوقف شود.

به گفته منابع عبری، یاریو لوین، وزیر دادگستری، مشروعیت جلسه دادگاه عالی صبح امروز را به چالش کشید و مدعی شد که این جلسه بحث ابطال نتایج انتخابات است.

 

لینک خبر: https://www.israelhayom.co.il/news/local/article/14647973

→ خواندن مطلب قبلی

نظرسنجی: 37 درصد صهیونیست‌ها به فکر فرار از اراضی اشغالی هستند.

خواندن مطلب بعدی ←

دیوان عالی رژیم جعلی صهیونیستی در برابر نتانیاهو صف آرایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *