آشفتگی در آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی، معاون وزیر استعفا کرد

معاون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی به دلیل آنچه ملاحظات غیرحرفه‌ای در این وزارتخانه نامید، استعفا کرد.

گالی نهاری که در این دفتر به عنوان مدیری که مسئولیت استخدام و آموزش را بر عهده دارد، اعلام کرد: لحظه غم انگیزی که ناشی از ظلم در آموزش دولتی است. احزاب ائتلاف طبق نظام استبدادی رفتار می‌کنند.

Capture2 61

گالی نهاری معاون ارشد وزارت آموزش و پرورش امروز (پنجشنبه) به دلیل ملاحظات غیرحرفه‌ای در این وزارتخانه استعفا کرد. نهاری که حدود سه ماه پیش سمت خود را بر عهده گرفت، مسئولیت جذب، آموزش و توسعه و استقرار کادر آموزشی در این وزارتخانه را بر عهده داشت.

در نامه‌ای که نهاری نوشته آمده است: من سمت خود را بر عهده گرفتم و از آن زمان برای رفع مشکلات کمبود معلم و بهبود وضعیت کادر آموزشی در سیستم آموزشی تلاش کردم اما آنچه تصمیم گیری در این سازمان را هدایت می‌کند ملاحظات سیاسی است.

او توضیح داد: متأسفانه شکاف بزرگی بین وظیفه‌ای که بر دوش من گذاشته شده و جو سازمان وجود دارد. این شکاف به من اجازه انجام وظیفه نمی‌دهد. تمام تلاش‌های من برای جلوگیری از این وضعیت بی‌فایده بود، از این رو ترجیح دادم از سمت خود استعفا کنم.

دادستان ایتامار کرامر، رئیس امنیت آموزش و پرورش کشور در واکنش به استعفای نهاری گفت: موج خروج و استعفا در وزارت آموزش و پرورش، لحظه غم انگیزی است که صرفاً از ظلم نشأت می‌گیرد که با آن احزاب ائتلافی سیستم آموزشی و آموزش دولتی را به عنوان اخاذی برای افراد نزدیک به خود، شغل برای فعالان و مکانیزمی برای هنر می‌دانند.

به گزارش معاریو، وزیر آموزش و پرورش نیز با استعفای وی موافقت کرد.

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/Education/Article-1041151

→ خواندن مطلب قبلی

دیوان عالی رژیم جعلی صهیونیستی در برابر نتانیاهو صف آرایی کرد

خواندن مطلب بعدی ←

بحران در نظام سلامت روان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *