آلمان و رژیم صهیونیستی قرارداد خرید موشک‌های آرو 3 را امضا کردند

به گزارش صهیون 24 به نقل از خبرگزاری کان، آلمان علی‌رغم مخالفت فرانسه، قرارداد خرید سیستم آرو 3 از رژیم صهیونیستی را امضا کرد.

امروز (پنجشنبه) آلمان و رژیم صهیونیستی قرارداد خرید سیستم دفاعی 3 Arrow به ارزش حدود 3.5 میلیارد دلار را امضا کردند. این مراسم با حضور یوآو گالانت وزیر دفاع رژیم صهیونیستی برگزار شد.

Capture2 63

در همین حال، یوآو گالانت وزیر دفاع رژیم صهیونیستی و وزیر دفاع آلمان، بوریس پیستوریوس، بیانیه مشترکی را برای تقویت روابط امنیتی بین اسرائیل و آلمان امضا کردند.

پس از امضای قرارداد فروش آرو 3 به آلمان، در واقع آلمان می‌خواهد در برابر حملات موشکی بالستیک از خود دفاع کند. همچنین در اروپا سیستم تسلیحاتی Arrow اولین سیستمی در جهان است که امکان رهگیری موشک‌های بالستیک را در خارج از جو برای محافظت در برابر تهدیدات راهبردی می‌دهد.

خبرگزاری کان اعلام کرد: توافقی که امروز با آلمان امضا شد یک رویداد تاریخی و یک نقطه عطف مهم بین کشورها است که تضمینی متقابل و سرنوشت مشترک است.

حدود یک ماه و نیم پیش، دولت آمریکا قرارداد فروش سامانه اسرائیل به آلمان را تصویب کرد. سیستم آرو 3 برای رهگیری موشک‌های بالستیک خارج از جو کار می‌کند.

لینک خبر: https://www.kan.org.il/content/kan-news/defense/547229

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

بحران در نظام سلامت روان

خواندن مطلب بعدی ←

موافقت دولت آمریکا با معافیت روادید اسرائیلی‌ها برای سفر به آمریکا

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *