۳۰ شهریور ۱۴۰۳

وزارت حمل و نقل: در بئرشوع و اشکلون خدمات عمومی نداریم

در حالی که به ساکنان اسرائیل توصیه می شود از تمام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، وزارت حمل و نقل اسرائیل اطلاعات بیشتری در مورد برنامه های عملیات ترافیکی منتشر کرد.

541981
حمل و نقل عمومی

وزارت حمل‌ونقل رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه با ادامه جنگ در نوار غزه و شمال اسرائیل، یک سری تغییرات در جاده‌های عمومی و خدمات حمل‌ونقل را ایجاد کرد.

در حالی که به ساکنان اسرائیل توصیه می‌شود از تمام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، این وزارتخانه اطلاعات بیشتری در مورد برنامه های عملیات حمل و نقل عمومی اسرائیل منتشر کرد.

خطوط حمل‌ونقل عمومی در مناطق اطراف غزه تا شهرک‌های نتیووت، سدروت و افکیم و حدفاصل آنها با یکدیگر و مرکز کشور به هیچ وجه کار نخواهد کرد. اتوبوس در منطقه اطراف غزه – به ویژه منطقه بین اشکلون و بئرشوع – کار نخواهد کرد.

خدمات قطار نیز محدود خواهد بود، زیرا خدمات بین اشکلون و بئرشوع تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود و خطوط دانش آموزی / خطوط قطار به موسسات دانشگاهی در زمان تعطیلی مدارس فعال نخواهد شد.

خطوط قطار باقیمانده با روند کندی کار می‌کنند و از مسافران خواسته می‌شود از طریق خط تلفن مرکز اطلاعات راه آهن اسرائیل (*5770) از آخرین وضعیت حمل و نقل آگاه شوند.

ساکنان منطقه بین بئوشوع و اشکلون خدمات شهری محدودی خواهند داشت زیرا تمام وسایل حمل و نقل عمومی اطراف آن شهرها بسته خواهند ماند.

خدمات مترو بسیار محدود و به صورت جزیی انجام خواهد شد. در ایستگاه‌های تل آویو-یافا، سرویس دهی هر ده دقیقه انجام می‌شود، در حالی که سرویس دهی در ایستگاه‌های دیگر هر پانزده دقیقه انجام می شود.

به گفته این وزارتخانه، سرویس رایگان حمل و نقل بر اساس اولویت انجام خواهد شد و به محض اینکه اتوبوس‌ها مملو از مسافر شوند، از ایستگاه ها حرکت خواهند کرد.

این وزارتخانه همچنین توضیح داد که محدودیت‌های حمل و نقل عمومی ممکن است به طور ناگهانی تغییر کند و توصیه می‌کند که اسرائیلی‌ها از طریق مراکز اطلاعات تلفنی شرکت های حمل و نقل عمومی و خط تلفن *8787 خود را به روز نگه دارند.

لینک خبر: https://www.jpost.com/israel-news/article-767658

→ خواندن مطلب قبلی

اولین هواپیمای حامل مهمات آمریکایی وارد اسرائیل شد

خواندن مطلب بعدی ←

ارزیابی تأثیرات جنگ در دانشگاه و جامعه علمی رژیم صهیونیستی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *