۳۱ شهریور ۱۴۰۳

حملات شدید هوایی و قطع کامل برق و اینترنت در نوار غزه

در  بیست و دومین روز جنگ، ارتش اسرائیل همچنان به حملات هوایی، زمینی و دریایی خود در نوار غزه ادامه می‌دهد.

با ادامه حملات ارتش اشغالگر به غزه، منابع فلسطینی‌ از یورش تانک‌های اسرائیلی به غزه خبر دادند. به گفته این منابع تانک‌های ارتش اشغالگر همچنان از غزه خارج نشده‌اند.

سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد: نیروهای زمینی در حال گسترش عملیات‌های زمینی هستند. در ادامه گزارش آمده است که نیروهای زیادی در شمال نوار غزه در حال اجرای عملیات نظامی هستند. منابع صهیونیست این عملیات را شدیدترین حملات از 7 اکتبر تاکنون در باریکه غزه توصیف کردند.

به گزارش شبکه 12 رژیم صهیونیستی از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه ارتباطی و اینترنت به طور ناگهانی در نوار غزه به طور کامل قطع شده است و ممکن است قطعی اینترنت چند روز به طول بیانجامد. خبرنگاری به سی‌ان‌ان گفت: به دلیل حملات اسرائیل، خبرنگاران در نوار غزه از قطع کامل کلیه خدمات ارتباطی رنج می‌برند.

با ادامه حملات ارتش اشغالگر به غزه و شدت درگیری‌ها، ارتش اسرائیل به خبرگزاری رویترز و خبرگزاری فرانسه اطلاع داد که نمی‌تواند امنیت خبرنگاران شاغل در نوار غزه را تضمین کند.

برخی منابع عبری اعلام کردند که نیروهای امنیتی امشب با استفاده از جت‌های جنگنده، رئیس تشکیلات هوایی حماس، عصام ابورکبه را به شهادت رسانده‌اند. ابورکبه مسئول مدیریت آرایه‌های پهپاد، هواپیماهای بدون سرنشین، شناسایی هوایی، پاراگلایدرها و پدافند هوایی سازمان حماس بود. هنوز منابع فلسطینی شهادت ابورکبه را تأیید نکرده‌اند.

 

لینک خبر: https://www.mako.co.il/news-military/6361323ddea5a810/Article-66081de49037b81026.htm

→ خواندن مطلب قبلی

گردان‌های القسام نفوذ دریایی رژیم صهیونیستی را خنثی کرد

خواندن مطلب بعدی ←

حمله ارتش اشغالگر به پایگاه‌های حزب الله

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *