۳۱ شهریور ۱۴۰۳

ارتش اشغالگر صهیونیستی از کشته شدن 10 نظامی در جنگ زمینی شب گذشته خبر داد

ارتش رژیم صهیونیستی اسامی 10 نظامی کشته شده و 4 مجروح در نبرد زمینی شب گذشته در غزه را منتشر کرد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی امروز چهارشنبه اسامی 10 نظامی دیگر را اعلام کرد که در جریان نبردهای شدید شب گذشته با مقاومت فلسطین در شمال باریکه غزه کشته شدند. در این حمله چهار سرباز دیگر به شدت مجروح شدند و تعداد آنها از روز گذشته به 12 نفر رسید.

دیروز سه شنبه ارتش اشغالگر از کشته شدن دو نظامی در جریان درگیری‌ها خبر داد و به این ترتیب تعداد سربازان اسرائیلی کشته شده از 7 اکتبر به 326 سرباز رسید.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 8 سرباز از گردان «تسبار» در تیپ گیواتی پس از شلیک موشک ضد زرهی تایگر که توسط یک فرد مسلح از داخل تونل بیرون آمده بود، به هلاکت رسیدند. دو سرباز دیگر از گردان 77 پس از سوار شدن به تانکی که در آن بودند کشته شدند.

نتانیاهو درباره کشته شدن نظامیان اشغالگر گفت: ما در حال جنگ سخت هستیم.

همچنین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به کشته شدن 11 نظامی اسرائیلی از روز گذشته در نوار غزه گفت: جنگ، سخت و طولانی است.

نتانیاهو افزود: ما در حال مبارزه در یک جنگ سخت هستیم، این جنگ طولانی خواهد بود که در آن دستاوردهای مهمی به دست آورده‌ایم، اما در عین حال خسارات دردناکی را نیز به دست آورده‌ایم. ما می‌دانیم که هر یک از سربازان ما آرزوهایی برای خود داشت.

Capture2 2

گالانت نیز این اتفاق را یک ضربه سخت و دردناک توصیف کرد.

یوآو گالانت، وزیر امنیت اسرائیل نیز روز چهارشنبه گفت که کشته شدن نظامیان در درگیری‌ها ضربه‌ای سخت و دردناکی بود. او در پلتفرم X نوشت: ما برای یک جنگ طولانی و پیچیده آماده می‌شویم.

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/618581

→ خواندن مطلب قبلی

گام بعدی در جنگ، از سرگیری دوباره اعتراضات علیه اصلاحات قضایی

خواندن مطلب بعدی ←

فشارها نتیجه داد، گذرگاه رفح برای اولین بار از آغاز جنگ باز شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *