۳۰ شهریور ۱۴۰۳

سخنگوی القسام: ارتش صهیونیستی درباره کشته‌ها و تلفات خود دروغ می‌گوید

ابوعبیده سخنگوی القسام خطاب به مردم اسرائیل: ارتش به شما دروغ می‌گوید!

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، تأیید کرد که تعداد تلفات صهیونیست‌ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند. ابوعبیده شامگاه پنجشنبه در یک سخنرانی صوتی گفت: رهبری اسرائیل در مورد تعداد سربازان کشته شده در نوار غزه و روند نبردها به افکار عمومی خود دروغ می‌گوید. او خطاب به اسرائیلی‌ها گفت: مواظب باشید سربازان بیشتری با کیسه‌های سیاه بازمی‌گردند.

سخنگوی القسام افزود:

رهبری شما در مورد مصونیت ارتش و تعداد و میزان تلفات خود به شما دروغ گفته است. آنها سالیان سال به شما دروغ گفته‌اند که ما به نیروهای شما حمله نمی‌کنیم. اظهار نگرانی رهبر شما در مورد اسرای در اختیار فلسطینی‌ها هم دروغ است. با بمباران‌هایی که می‌کنند، اسرا را هم نابود می‌کنند. در داخل غزه تصمیم گرفتیم ده‌ها تن از آنها را در تابوت به شما بازگردانم.

وی همچنین تأیید کرد که تانک تایگر که اسرائیل به آن افتخار می‌کرد در اولین آزمایش خود در برابر گلوله‌های مقاومت منهدم شد.

Capture1 12

سخنگوی القسام در سخنان خود جزئیاتی از عملکرد مقاومت ارائه کرد و گفت: زمانی‌که رهبری دشمن به رخنه در خطوط دفاعی مقاومت مباهات و احساس غرور می‌کند، آنها دروغ گفته‌اند و در واقع به خیابان یا کوچه‌ای در غزه نفوذ کرده است. تنها مناطق باز توسط هواپیماها بمباران شد، اما جنگنده‌های ما از جایی که انتظار نمی‌رفت بیرون آمدند.

ابوعبیده با بیان اینکه مقاومت در محورهای مختلف تهاجم خود به شمال غرب و جنوب شهر غزه و بیت حانون به مقابله با نیروهای اشغالگر ادامه می‌دهد، تأکید کرد: در ده‌ها نقطه درگیری علیه خودروها و سربازان دشمن حملات موفقیت آمیز انجام می‌دهد.

وی با موشک‌های ضد تانک، پهپادها و برشمردن موفقیت‌های مقاومت فلسطین در این جنگ که 27 روز می‌گذرد، گفت: مجاهدان در 48 ساعت گذشته توانستند یک گردان تانک دشمن را منهدم کنند و تعداد زیادی از سربازان اشغالگر را کشته یا زخمی کردند.

وی تأکید کرد: رزمندگان مقاومت با سلاح‌های ضدتانک، درگیری مستقیم، پرتاب گلوله پهپادها بر روی مراکز دشمن و حمله به مناطقی که سربازان و خودروها در آنجا متمرکز شده‌اند و با پهپادهای انتحاری مقابله می‌کنند.

سخنگوی القسام با اشاره به اینکه مقاومت فلسطین توانست پشت خطوط دشمن را بگیرد و از نقطه صفر به آن حمله کند، افزود: عصر روز پنج شنبه یک ضدحمله در محور شمال غرب شهر غزه انجام دادیم که طی آن 6 دستگاه تانک و دو دستگاه بولدوزر منهدم شد.

وی تأکید کرد که گزینه‌های مقاومت دفاعی و خطوط دفاعی متعددی وجود دارد که همچنان دشمن را در هر قدمی که برمی‌دارد غافلگیر می‌کند و قول داد بهای سنگینی برای سربازان اشغالگر بپردازد. وی گفت: ما در سرزمین خود می‌جنگیم و با آسمان و خاک و آب و هوای آن می‌جنگیم و غزه را چنان که بود لعنت تاریخ بر این موجود می‌کنیم.

 

لینک خبر: https://www.alwatanvoice.com/arabic/news/2023/11/02/1538235.html#google_vignette

 

→ خواندن مطلب قبلی

ناامنی در اسرائیل؛ فرار صهیونیست‌ها از اراضی اشغالی

خواندن مطلب بعدی ←

هشدار سازمان‌های محیط‌ زیستی درباره عدم آمادگی اسرائیل در مقابله با آلودگی‌های دریایی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *