۳۰ شهریور ۱۴۰۳

روز غزه با بمباران بیمارستان‌های الشفا و النصر آغاز شد

شامگاه جمعه در اثر بمباران ورودی بیمارستان الشفاء غزه ده‌ها فلسطینی شهید و مجروح شدند.

سایت روزنامه القدس نوشت: رسانه‌های محلی تأکید کردند که در اثر بمباران کاروان مجروحان به سمت گذرگاه رفح که در حال خروج از بیمارستان الشفاء بودند تعدادی کشته یا مجروح شدند.

در بیست و نهمین روز جنگ، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حملات شدید خود به نوار غزه و سلسله قتل عام‌های دسته جمعی که جان بیش از 9000 فلسطینی را گرفت، ادامه می‌دهند. همچنین درگیرهای خشونت آمیز بین مقاومت فلسطین و رژیم اشغالگر ادامه دارد. نیروهای ارتش که در چندین محور تلاش می‌کنند به داخل نوار غزه نفوذ کنند.

Capture1 16

منابع فلسطینی گزارش دادند که هواپیماهای جنگی اشغالگر به دروازه بیمارستان النصر در شمال غزه حمله کردند و ده‌ها فلسطینی را کشته و شماری را زخمی کردند.

همچنین هواپیماهای اشغالگر ژنراتور اصلی برق در بیمارستان الوفا در شهر غزه را بمباران کردند که باعث آتش سوزی شدید در محل شد و ژنراتور را از کار انداخت. همچنین ژنراتورهای برق و خورشیدی را در محله الریمال در مرکز غزه هدف حمله قرار گرفت.

هواپیماهای ارتش اشغالگر از هیچ تجاوز وحشیانه‌ای دریغ نکردند و یک مخزن آب را که آب چندین محله در شرق رفح در جنوب نوار غزه را تأمین می‌کند، بمباران کرد.

در اثر بمباران شدید سواحل دریای رفح، 14 قایق ماهیگیری در آتش سوختند.

 

لینک خبر: https://alquds.com/ar/posts/99323

→ خواندن مطلب قبلی

هشدار سازمان‌های محیط‌ زیستی درباره عدم آمادگی اسرائیل در مقابله با آلودگی‌های دریایی

خواندن مطلب بعدی ←

نظرسنجی: 76 درصد صهیونیست‌ها خواهان استعفای نتانیاهو شدند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *