۳۰ شهریور ۱۴۰۳

مکرون: اسرائیل باید کشتار کودکان و زنان را متوقف کند!

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه خواستار توقف هرچه زودتر کشتار زنان و کودکان غزه شد.

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه شب گذشته در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت: این حجم از بمباران‌های اسرائیلی‌ها در غزه هیچ توجیهی ندارد، اسرائیل باید کشتار نوزادان و زنان در غزه را هرچه سریعتر متوقف کند.

Capture 2

وی در ادامه با اشاره به کنفرانس کمک‌های بشر دوستانه به غزه اعلام کرد، تمامی افراد حاضر در نشست به شکست اسرائیل در این جنگ اذعان داشتند و خواستار اعلان آتش بس فوری از سمت اسرائیل شدند.

مکرون افزود: امیدوار است رهبران کشورهایی مانند ایالت متحده و انگلیس در فشار آوردن به اسرائیل برای قبول آتش بس، همراهی کنند. علاوه بر مکرون، بلینکن نیز با انتقاد از عملکرد اسرائیل گفت که فلسطینی‌های زیادی در نوار غزه کشته شده‌اند.

در ادامه حملات گسترده اسرائیل به نوار غزه، شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی برای چندمین بار متوالی به بیمارستان شفا، صدها زن و کودک کشته شدند.

زنگ هشدار صبح امروز در نوار غزه فعال شد. نیروهای ارتش اسرائیل دیروز در نزدیکی بیمارستان شفا در شهر غزه عملیات کردند و مدیران آن مدعی شدند که یکی از ساختمان‌های آنجا بمباران شده است.

سازمان جهانی بهداشت گفت که این بیمارستان مرد حمله قرار گرفته است و سازمان پزشکان بدون مرز حملات مداوم را در طول شب در این منطقه گزارش کرده است. این سازمان افزود که حملات به بیمارستان شفا در شهر غزه، به شدت افزایش یافته است. همچنین اعلام کرد که نمی ‌تواند با افراد خود که در داخل بیمارستان هستند تماس بگیرد.

 

لینک خبر: https://www.haaretz.co.il/news/politics/war-2023/2023-11-11/ty-article-live/0000018b-bb51-d03e-a3ab-bbfd43eb0000

→ خواندن مطلب قبلی

واردات کارگر کشاورزی از سریلانکا برای جبران کمبود نیروی کار در اسرائیل

خواندن مطلب بعدی ←

تردید آمریکا در توانایی اسرائیل برای مقابله با حماس

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *