۳۰ شهریور ۱۴۰۳

دیدار اعضای کابینه جنگ با خانواده‌های اسرای صهیونیستی

شب گذشته جلسه‌ای به منظور دیدار کابینه جنگ به همراه نخست وزیر با نمایندگانی از خانواده‌های اسرای صهیونیستی برگزار شد که حواشی بسیاری داشت.

نمایندگان خانواده‌ها در مقابل محل برگزاری دیدار، حدود سه ساعت زیر باران منتظر ایستاده بودند و برای شروع این جلسه التماس می‌کردند که در آخر منجر به تظاهرات شد. بالاخره بعد از کلی معطلی، جلسه برگزار شد. بر خلاف خواسته خانواده‌های اسرا، کابینه جنگ و شخص نخست وزیر به صحبت و خواسته آنها توجهی نداشتند.

انتظار خانواده‌های اسرا مقابل محل برگزاری دیدار با کابینه جنگ و نتانیاهو
انتظار خانواده‌های اسرا مقابل محل برگزاری دیدار با کابینه جنگ و نتانیاهو

در حالی که گزارش‌هایی مبنی بر نزدیکتر شدن توافق تبادل آزادی اسرا منتشر شده بود و خانواده‌های اسرا انتظار داشتند خبر بازگرداندن عزیزان خود را بشنوند، نخست وزیر نتانیاهو، پس از این جلسه اعلام کرد که ما به آزادی اسرا اهمیت می‌دهیم اما برنامه‌ریزی کابینه جنگ بر ادامه مبارزات تعیین شده است که در آخر منجر به آزادی اسرای اسرائیلی خواهد شد.

Screenshot

در این میان برخی از خانواده‌های اسرای اسرائیلی جلسه با نخست وزیر و کابینه جنگ را ترک کردند. آنها ادعا کردند که گانتز و آیزنکوت گفتند که بازگرداندن اسرا هدف اصلی است اما نتانیاهو و گالانت به صراحت گفتند که بازگرداندن اسرا و نابود کردن حماس به یک اندازه اهمیت دارد. در ادامه نیز میان نمایندگان خانواده‌های اسرا و برخی از اعضای کابینه جنگ بحث و جدل بالا گرفت.

هدف مبارزه است یا معامله؟/ تمام اسرائیل اسیر غزه است!
هدف مبارزه است یا معامله؟

 

لینک خبر:https://www.ynet.co.il/news/article/rjdgdiy4t

→ خواندن مطلب قبلی

اظهارات جنجالی پسر نتانیاهو در فضای مجازی

خواندن مطلب بعدی ←

حمله حسیدی‌ها به سرباز خریدی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *