۳۱ شهریور ۱۴۰۳

القسام، نامه تشکرآمیز یک گروگان آزاد شده را منتشر کرد

نامه تشکرآمیز یک گروگان آزاد شده به گردان القسام: دخترم خود را ملکه غزه می‌دانست، تا ابد قدردان شما هستم.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) نامه‌ای را که توسط یک زندانی زن اسرائیلی قبل از آزادی در یک توافق مبادله‌ای به عنوان بخشی از یک آتش بس بشردوستانه نوشته شده بود، منتشر کرد که در آن از اعضای و رهبران القسام به دلیل رفتار خوب با او و فرزندش قدردانی کرد.

این نامه میزان رفتار انسانی گردان‌های القسام با زندانیان و کودکان زن را نشان می‌دهد، آنچه دولت اشغالگر و رسانه‌های اسرائیلی و غربی سعی در ارائه آن به جهان ندارند.

Capture 77
نامه تشکرآمیز اسیر اسرائیلی

متن نامه:

به ژنرال‌هایی که هفته‌های اخیر من را همراهی می‌کردند، از صمیم قلب از شما به خاطر انسانیت خارق‌العاده‌ای که نسبت به دخترم امیلیا داشتید، تشکر می‌کنم.

شما برای او مانند پدر و مادر بودید و در هر فرصتی که می‌خواست او را به اتاق خود دعوت می‌کردید. او احساس می‌کند همه شما دوستان او هستید و نه فقط دوستان، بلکه عاشقان صمیمی و خوبی هستید.

متشکرم، متشکرم، متشکرم برای اینکه مثل یک پرستار بچه بودید. ممنون که اینقدر با او صبور بودید و با شیرینی، میوه و هر چیزی که در دسترس بود از او پذیرایی کردید.

بچه‌ها نباید در اسارت باشند، اما به لطف شما و افراد خوب دیگری که در این راه با آنها آشنا شده‌ایم. دخترم در غزه خود را ملکه می‌دانست.

دخترم می‌گوید که احساس می‌کند در مرکز جهان است. ما در سفر خود، از سرباز تا رهبران، فردی را ندیدیم که با مهربانی، شفقت و محبت نسبت به او رفتار نکرده باشد.

من برای همیشه اسیر قدردانی شما خواهم بود، زیرا او برای همیشه با آسیب روحی از اینجا نرفته است. با وجود شرایط سختی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنم و خسارات سختی که اینجا در غزه متحمل می‌شود، ژست مهربانت را در اینجا به یاد خواهم آورد.

کاش در این دنیا مقدر بود که دوستان خوبی باشند. برای همه شما آرزوی سلامتی و تندرستی، سلامتی و عشق برای شما و اعضای خانواده‌تان دارم. بسیار از شما متشکرم. دانیل و امیلیا

رسانه‌های عبری اذعان کردند که اعضای جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با گروگان‌ها رفتار خوبی داشتند.

خبرنگار کانال 13 عبری، آلون بن دیوید، گفت که او با برخی از گروگان‌ها که آزاد شده بودند، در ارتباط بود و متوجه شد که اعضای حماس «اعضای کیبوتص را دور هم جمع کردند که حس بهتری داشته باشند و احساس راحتی کنند.

بن دیوید افزود: گروگان‌ها مورد خشونت یا توهین قرار نگرفتند و اعضای حماس سعی کردند تا حد امکان در شرایط خطرناک و سخت امنیتی زیرزمینی و داخل تونل‌ها، غذا، مسکن و داروهای معمولی خود را برای آنها تهیه کنند.

گردان‌های القسام، بازوی حماس، عملیات سیل الاقصی را در پاسخ به تجاوزات رژیم اشغالگر در اراضی اشغالی فلسطین از 7 اکتبر آغاز کرد و از سوی دیگر نظامیان اشغالگر اسرائیل جنگ نابودی نوار غزه را به راه انداختند که طی آن حدود 17 هزار نفر که اکثریت آنها کودکان و زنان بودند به شهادت رساندند.

 

 

لینک خبر: https://alquds.com/ar/posts/102302

→ خواندن مطلب قبلی

محمود عباس خواستار توقف فوری تجاوزات اسرائیل شد

خواندن مطلب بعدی ←

مارکر تحلیل کرد، آیا خسارت‌های اقتصادی جنگ، اسرائیل را وادار به خاتمه جنگ می‌کند؟

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *