۳۰ شهریور ۱۴۰۳

گرایش جوانان اروپایی به اسلام تهدیدی برای اسرائیل

از تاریخ 7 اکتبر با شروع عملیات طوفان الاقصی علی‌رغم تلاش‌های رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در فضای اینترنت برای سرپوش گذاشتن بر روی جنایات وحشیانه خود، جوانان اروپایی- آمریکایی با تحقیق درباره این درگیری ناجوانمردانه به حقانیت مسلمانان مظلوم غزه پی بردند و به اسلام گرویده شدند.

نیازی به اثبات اینکه دین اسلام، یک دین کامل و بدون نقص است، نداریم. با این حال جوانان اروپایی که در فرهنگ غرب رشد کرده‌اند، به دنبال جستجوی معنا هستند که این معنا را از زبان فلسطینیان و قرآن پیدا کردند. در روزهای اخیر، ویدیوهایی از زنان و دختران جوان اروپایی در فضای اینترنت منتشر شده که تحت تأثیر اذکار قرآنی فلسطینیان حین سختی‌های جنگ، قرار گرفته‌ و به مطالعه قرآن روی آورده‌اند. بسیاری از آنها مقابل دوربین‌هایشان بر روی سر حجاب پوشانده و اعلام می‌کنند که مسلمان شده و به دین اسلام گرویده‌اند.

یک پروفسور یهودی از مرکز مطالعات اسلامی و خاورمیانه در دانشگاه عبری اورشلیم اعلام کرده است که اکنون و در این شرایط، دین اسلام به عنوان تهدیدی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است. وی معتقد است اسلام، به هر شخص علاقه‌مند به این دین، قدرتی خواهد داد تا بتواند ظلم را بشناسد و در مقابل هر نوع ظلم بایستد. به گفته این جوانان، هیچ چیز بدتر از توجیه کردن قتل عام وحشیانه جامعه‌ای که برای آزادی خود مبارزه می‌کنند، نخواهد بود.

یک جوان اروپایی که خود را مشغول به خواندن قرآن نشان میدهد
یک جوان اروپایی که خود را مشغول به خواندن قرآن نشان میدهد

به عنوان نمونه، یک زن خانه‌دار مسیحی ساکن آمریکا، در فضای اجتماعی اینستاگرام و تیک‌تاک با چندین هزار فالوور مشغول فعالیت روزمره خود در فضای اینترنت بود که با شروع جنگ غزه اخبار درگیری‌ها را دنبال کرد. یک روز با هیجان بسیار جلوی دوربین خود ظاهر شد و از خود یک ویدیو منتشر کرد و گفت: از امروز شروع به خواندن کتاب دینی فلسطینیان کردم و حال دیگر نمی‌توانم آن را زمین بگذارم و خواندنش را متوقف کنم. این موضوع آنقدر عمیق بود که من به سمت و سوی دینی گرایش پیدا کردم که به بزرگترین سوال عمر من پاسخ داده شد که چه کسی اهل حق است و چه کسی ظالم؟ این ویدیو در زمان بسیار کوتاهی 3 میلیون ویو گرفت. در روزهای بعد از خود ویدیویی منتشر کرد که با حجاب اسلامی به مسجد رفته و به دین اسلام پیوست و گفت:سلام علیکم. من از امروز دیگر مسیحی نیستم و به دین کاملتری روی آورده‌ام. اکنون الحمدالله مسلمان شده‌ام.

نمونه ای از گرایش جوانان اروپایی به اسلام
نمونه ای از گرایش جوانان اروپایی به اسلام

از این دسته جوانان کم نیستند که یا از روی کنجکاوی یا از روی پیدا کردن سوالات خود به دین اسلام گرایش پیدا کردند و کتاب دینی قرآن را مطالعه می‌کنند. رژیم صهیونیستی از این رو در هراس است که این جوانان با این شدت از سر کنکجاوی به دنبال حقیقت ماجرا هستند و با اتحاد خود در مقابل صهیونیست‌ها و انگشت اتهام را به سمت صهیونیست‌ها گرفته‌اند و با برگزاری تجمعات و انتشار مطالب ضد اسرائیلی در فضای مجازی به حمایت از مردم فلسطین برخواسته و از این رژیم درخواست اتمام جنگ و حملات وحشیانه علیه مظلومان غزه را دارند.

 

لینک خبر: https://tinyurl.com/4v4dyvse

→ خواندن مطلب قبلی

رویترز: اسرائیل خواهان ایجاد منطقه حائل در غزه است

خواندن مطلب بعدی ←

ارتش اسرائیل تعداد گروگان‌های کشته شده در غزه را فاش کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *