۳۰ شهریور ۱۴۰۳

عملیات نافرجام نجات گروگان اسرائیلی

شب گذشته خبرگزاری کان به نقل از سخنگوی ارتش اسرائیل، از شکست عملیات نجات گروگان و زخمی شدن دو سرباز در این عملیات خبر داد.

امروز شنبه، سایت روزنامه هاآرتص کشته شدن گروگان سعار باروخ، 25 ساله ساکن کیبوتص را رسانه‌ای کرد. هاآرتص گزارش داد که شب گذشته حماس ویدئویی از تلاش اسرائیل برای آزاد کردن سرباز اسیر شده، سعار باروخ، در غزه پخش کرد که منجر به کشته شدن وی شد.

در ابتدای ویدئو، باروخ (24 ساله) ظاهر می‌شود و در مورد سن، سابقه خانوادگی و محل زندگی خود صحبت می‌کند. بر اساس این ویدئو، باروخ گفت که او 40 روز در اسارت بوده و از شهرک یری (در مجاورت نوار غزه) است و می‌خواهد به خانه خود بازگردد.Capture 72

پس از آن، گردان‌های القسام در این ویدئو به‌طور مکتوب اعلام کردند که نیروهای صهیونیستی با استفاده از آمبولانس و مخفی‌شدن در قالب سازمان‌های بشردوستانه در سحرگاه، با نقض آشکار قوانین بین‌المللی به محل نگهداری گروگان‌ها نفوذ کردند که منجر به درگیری گردان القسام با سربازان اسرائیلی شد.

سپس، در این ویدئو به صورت کتبی توضیح می‌دهد که تجهیزاتی از نیروی صهیونیستی ضبط شده است. القسام در آخر تاکید کرد که سعار باروخ، گروگان اسرائیلی در نتیجه حمله سربازان اسرائیلی کشته شد.

پایان پیام /

→ خواندن مطلب قبلی

مجروح شدن 5000 سرباز اسرائیلی در جنگ غزه

خواندن مطلب بعدی ←

بودجه 2024 اسرائیل؛ چالش پیش روی دولت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *