۳۰ شهریور ۱۴۰۳

بازهم رسوایی سرقت مهمات از ارتش اسرائیل

خبر کان، از به سرقت رفتن ۲۰ هزار گلوله از نوع ام ۱۶ خبر داد.

روز شنبه، 20000 گلوله m16 از یک کامیون حامل مهمات ارتش اسرائیل به سرقت رفت و خبر کان آن را روز یکشنبه منتشر کرد. این مهمات در چهار کیلومتری پایگاه تسلیم، در حالی‌که کامیون پشت چراغ راهنمایی و رانندگی متوقف شده بود، به سرقت رفته است.

Capture 89

پلیس در این خصوص گفت که فرمانده ناحیه جنوبی امیر کوهن، دستور تشکیل یک تیم تحقیقاتی ویژه همراه با آژانس‌های مختلف امنیتی را داده است.

به گفته پلیس، در ماه ژوئن نیز، دو شهروند اسرائیلی ساکن نقب پس از نفوذ به پایگاه تسلیم در حین سرقت 26000 گلوله دستگیر شدند. تمامی مهمات مسروقه در چارچوب تحقیقات شین بت از این دو نفر ضبط شد و مظنونان بر اساس اطلاعات دقیق شین بت در چارچوب فعالیت سازمان با همکاری سازمان اطلاعات مرکزی منطقه جنوبی دستگیر شدند.

مقامات ارتش اعلام کردند که در سال گذشته، ده‌ها اقدام سرقت از اردوگاه‌های ارتش اسرائیل شناسایی شده است، از این رو ارتش در حال افزایش منابع برای بهبود زیرساخت‌های دفاعی در این اردوگاه‌ها است.

مقامات ارتش اعلام کردند اقدامات کلیدی برای بهبود و تقویت پدافند پایگاه‌ها اتخاذ شده است که شامل رصد برای حفاظت از سنگرها و سلاح‌ها و انجام بازرسی است. همچنین تصمیم گرفته شد که یک سیستم دفاعی اردوگاهی که زیر نظر پلیس نظامی عمل کند، ایجاد شود.

 

لینک خبر: https://www.kan.org.il/content/kan-news/defense/649255

→ خواندن مطلب قبلی

برای اولین بار ارتش اسرائیل تدارکات لجستیکی را از هوا در خان یونس پرتاب کرد

خواندن مطلب بعدی ←

مبارزه با صهیونیسم در اوکلند کالیفرنیا

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *