۳۱ شهریور ۱۴۰۳

مقامات صهیونیست: با یا بدون حمایت بین المللی به جنگ با حماس ادامه می‌دهیم!

مقامات اسرائیل مدعی شدند که جنگ تا شکست حماس، با یا بدون حمایت بین المللی ادامه خواهد داشت.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و الی کوهن وزیر خارجه هر دو روز چهارشنبه متعهد شدند که جنگ و حمله نظامی علیه حماس تا پایان ادامه خواهد داشت و این نشان می‌دهد که اسرائیل در برابر افزایش فشار بین‌المللی برای آتش‌بس کوتاه نخواهد آمد.

Capture1 38

اسرائیل تایمز نوشت: نتانیاهو در جریان بازدید از یک بازداشتگاه در جنوب اسرائیل گفت که هیچ چیز مانع ادامه جنگ غزه و شکست حماس نمی‌شود. الی کوهن وزیر امور خارجه نیز با تکرار سخنان نخست وزیر گفت که جنگ علیه حماس با یا بدون حمایت بین المللی ادامه خواهد یافت.

کوهن در دیدار با معاون وزیر امور خارجه استرالیا، به وی گفت: آتش بس در مرحله کنونی هدیه‌ای به حماس است و به آن اجازه می‌دهد تا دوباره ساکنان اسرائیل را تهدید کند به همین جهت اسرائیل جنگ را ادامه خواهد داد.

اظهارات نخست وزیر و دیپلمات ارشد یک روز پس از آن بیان شد که مجمع عمومی سازمان ملل با اکثریت قاطع قطعنامه‌ای غیرالزام آور روز سه شنبه خواستار آتش بس فوری بشردوستانه در غزه و آزادی فوری و بدون قید و شرط همه گروگان‌ها شد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، که از زمان آغاز جنگ حمایت بی‌سابقه‌ای از اسرائیل ارائه کرده است، معتقد بود که اسرائیل به دلیل بمباران بی‌رویه، حمایت بین المللی را از دست داده است و نتانیاهو و اعضای ائتلاف تندرو او را به دلیل مخالفت آن‌ها با راه‌حل تشکیل دو کشوری سرزنش کرد.

شایان ذکر است که ارتش اشغالگر اسرائیل از 7 اکتبر جنگ ویرانگری را علیه غزه به راه انداخته است که از بعدازظهر چهارشنبه 18608 شهید، 50594 مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند، تخریب گسترده زیرساخت ها و فاجعه انسانی بی‌سابقه به جای گذاشته است.

 

لینک خبر: https://www.timesofisrael.com/israeli-leaders-war-to-go-on-until-hamas-defeated-with-or-without-worlds-approval

→ خواندن مطلب قبلی

بازگشایی گذرگاه کرم شالوم برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه

خواندن مطلب بعدی ←

استفاده ارتش اسرائیل از بمب‌های هدایت نشده علیه مردم غزه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *