پیشنهاد آتش بس برای آزادی گروگان‌ها

رژیم صهیونیستی در مورد پیشنهادات دیگری بحث می‌کند تا حماس را متقاعد کند که از خواسته‌های خود عقب نشینی کرده و به توافقاتی بپردازد که منجر به آزادی گروگان‌ها می‌شود.

به گزارش شبکه 12 رژیم صهیونیستی، مقامات و مسئولان مذاکره کننده دولت رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کردند که خواهان افزایش مدت زمان آتش بس به دو هفته در ازای آزادی ده‌ها گروگان هستند. این پیشنهاد تحت عنوان پیشرفت و بهبودی در دست بررسی است.

رهبر حماس در غزه، یحیی سنوار، و فرمانده شاخه نظامی آن، محمد ضیف، در نهایت تصمیم خواهند گرفت که آیا این پیشنهاد را می‌پذیرند یا خیر.

Capture 153

تلاش قطر برای آزادی گروگان‌ها

یک منبع آگاه به اخبار شبکه 11 رژیم صهیونیستی گفت که قطر برای آغاز معامله مبادله زندانیان، فشار زیادی بر حماس وارد می‌کند، با این‌ حال قطر با مقاومت روبرو شده است که به طور قابل توجهی شانس دستیابی به این توافق را برای رژیم صهیونیستی کاهش می‌دهد.

یک مقام ارشد اسرائیلی شامگاه پنجشنبه در یک نشست خبری با خبرنگاران خارجی گفت: در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای در مورد معامله گروگان‌ها وجود ندارد. جلساتی با حضور قطری‌ها برگزار شد که طی آن، ما تمایل خود را برای دستیابی به یک توافق جدید ابراز کردیم.

 

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/382363

→ خواندن مطلب قبلی

بازدید ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر از کیبوتص + فیلم

خواندن مطلب بعدی ←

نظرسنجی درباره تبادل گروگان‌ها

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *