۳۱ شهریور ۱۴۰۳

ایجاد نوار امنیتی در شمال سرزمین‌های اشغالی

رئیس شورای منطقه‌ای گالیل علیان، از دولت به دلیل ایجاد یک منطقه امنیتی در شمال اسرائیل به شدت انتقاد کرد.Capture0 4

گیورا زلتس، رئیس شورای منطقه‌ای گالیل علیان، در گفتگو با خبرگزاری 13، دولت را به دلیل نوع مقابله با حزب الله در شمال کشور مقصر دانست و گفت: انتظار می‌رود که دولت مسئولیت این کار را برعهده گرفته و نتیجه مطلوب تضمین شده‌ای را ارائه کند.

وی افزود: بسیاری از مردم این منطقه پس از ایجاد نوار امنیتی و با حضور نیروهای نظامی و فعالیت آنان در داخل این نوار همچنین شلیک‌های مدام تانک‌های نظامی و برهم خوردن آرامش ساکنان، مجبور به تخلیه منازلشان شده‌اند.

وی با بیان اینکه منطقه شمال در یک وضعیت تمام عیار جنگی قرار دارد، اعلام کرد که ما از 7 اکتبر تا به امروز بسیار کشته و زخمی داشته‌ایم، همین دیروز یک سربازمان کشته شد. اشکلون، تل آویو نیست، مردم دیگر مناطق اسرائیل هم، آنچنان جنگ را احساس نمی‌کنند اما در شمال جنگ کاملا محسوس است.

هنگامی‌که درباره انتظاراتش در مورد شیوه عملکرد دولت اسرائیل سوال شد، او پاسخ داد: من انتظار دارم رهبری مسئولیت‌پذیر بر سرکار باشد، رهبری دولت اسرائیل باید چنین باشد. من انتظار دارم دولت مسئولیت کارش را پذیرفته و نتیجه مطلوب را تضمین کند. اینکه چگونه این کار را انجام خواهد داد به خودش بستگی دارد. نتیجه مطلوب بسیار واضح است، همانطور که در جنوب و همچنین در شمال مشخص است باید توانایی حزب الله برای اقدام به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-1061892

→ خواندن مطلب قبلی

اورشلیم پست: تأثیر حماس بر یهودستیزی جهانی بیشتر از هر گروه‌ دیگری‌ است

خواندن مطلب بعدی ←

انصراف بازیکنان خارجی تیم بسکتبال مکابی تل آویو

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *