۳۱ شهریور ۱۴۰۳

شهادت یکی از سرداران سپاه پاسداران در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

در جریان حمله تروریستی که شب گذشته توسط رژیم صهیونیستی در منطقه زینبیه در حومه دمشق انجام شد، سردار سید رضی موسوی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران ایران به شهادت رسید.

شبکه خبری المیادین از حمله ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه زینبیه حومه دمشق و به شهادت رسیدن یکی از سرداران سپاه خبر داد و افزود: رژیم صهیونیستی، سه موشک مستقیم به خانه سیدرضی شلیک کرد و او را به شهادت رساند. هنوز از خسارات وارده و تعداد شهدا و مجروحان احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.

شهید سید رضی موسوی در تمام مراحل پشتیبانی در جنگ سوریه داشت و از افراد ثابت قدمی بود که به همراه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت سوریه، حملات تروریستی را دفع می‌کرد. گفتنی است که طی سال‌های گذشته به جان شهید موسوی سوء قصد شده بود.

پیام تسلیت مقامات جبهه مقاومت در پی شهادت سید رضی موسوی
پیام تسلیت مقامات جبهه مقاومت در پی شهادت سید رضی موسوی

مقامات جبهه مقاومت از جمله حزب الله لبنان، عراق، النجباء و حتی مقامات دولتی و نظامی ایران با صدور پیامی شهادت سید رضی موسوی را تبریک و تسلیت گفتند. در ادامه نیز رژیم صهیونیستی را تهدید کردند. رئیس جمهور ایران نیز در این باره افزود: بی‌تردید این اقدام نشانه دیگری از سرخوردگی، عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعاً اسرائیل تاوان این جنایت را خواهد داد.

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/military/Article-1062561

→ خواندن مطلب قبلی

گزارشی از آمار ویرانی‌ها در شهرک‌های شمالی

خواندن مطلب بعدی ←

قطع روابط دانشگاه لادر با هاروارد به دلیل افزایش یهودستیزی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *