۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تشدید حملات ارتش اسرائیل در خان یونس

منابع محلی صبح شنبه گزارش دادند که در بحبوحه تلاش ارتش رژیم صهیونیستی برای کنترل محور فیلادلفیا، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به سمت شرق گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه گلوله‌های توپخانه‌ای شلیک کردند.

این منابع افزودند که تانک‌های ارتش اسرائیل در تلاش برای کنترل جبلیه مرکز اردوگاه جبلیه در شمال نوار غزه را بمباران کردند اما با مقاومت شدید مبارزان جناح فلسطینی مواجه شدند.

منابع محلی گفتند که درگیری‌های خشونت آمیز و گلوله باران‌های توپخانه‌ای تانک‌های اسرائیلی در شرق اردوگاه آوارگان بوریج در مرکز نوار غزه دوباره از سر گرفته شده است.

این منابع تایید کردند که قایق‌های ارتش در حال شلیک گلوله‌های توپخانه‌ای سنگین به سواحل دیرالبلاح (مرکزی) و خان ​​یونس در جنوب نوار غزه هستند.

شبکه ماهواره‌ای الاقصی اعلام کرد: در حمله هوایی رژیم صهیونیستی، خانه خانواده الواوی در نزدیکی مسجد سنت در اردوگاه نصیرات (مرکزی) هدف قرار گرفت که تعدادی کشته و زخمی برجای گذاشت.

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته نیز از گسترش دامنه حملات نظامی خود در خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد و تیپ چتربازان را برای نبرد در آنجا مستقر کرد و تعداد تیپ‌های رزمی را به 7 تیپ رساند.

آنروا در پستی در شبکه‌های اجتماعی گفت: بیش از 150 هزار نفر کودکان خردسال، زنان باردار، افراد دارای معلولیت و افراد مسن در نوار غزه، جایی برای رفتن ندارند.

تعداد تلفات بمباران مداوم غزه توسط رژیم صهیونیستی برای هشتاد و چهارمین روز متوالی به بیش از 21000 نفر و بیش از 55000 مجروح و هزاران مفقود شده که اکثر آنها را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

 

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/367748

→ خواندن مطلب قبلی

هاآرتص: اسرائیل در یک تله استراتژیک گرفتار شده است

خواندن مطلب بعدی ←

آفریقای جنوبی از اسرائیل به دادگاه لاهه شکایت کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *