۳۱ شهریور ۱۴۰۳

دیدار بلینکن با اسحاق هرتزوگ و بنیامین نتانیاهو در تل آویو

آنتونی بلینکن، شب گذشته (دوشنبه) برای پنجمین بار از زمان آغاز جنگ به اسرائیل وارد شد و با نتانیاهو و هرتزوگ در تل آویو دیدار کرد.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، روز سه‌شنبه با مقامات اسرائیلی به رهبری اسحاق هرتزوگ، رئیس‌ و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در تل‌ آویو دیدار کرد و انتظار می‌رود که وی نشستی گسترده با کابینه مدیریت جنگ غزه داشته باشد.

Capture 29
دیدار بلینکن و نتانیاهو در تل آویو

وزیر خارجه آمریکا در دیدار با نتانیاهو، بر اهمیت رژیم اشغالگر اسرائیل برای جلوگیری از آسیب رساندن به غیرنظامیان فلسطینی در جنگ با نوار غزه تاکید کرد. متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که بلینکن در این دیدار بر حمایت خود از حق اسرائیل برای جلوگیری از تکرار حملات تروریستی که در 7 اکتبر رخ داد، تاکید کرد و بر اهمیت جلوگیری از آسیب بیشتر به غیرنظامیان و حفاظت از زیرساخت‌های غیرنظامی در غزه تاکید کرد.

بلینکن در تل آویو با نتانیاهو دیداری دوجانبه داشت. دفتر نخست‌وزیر اسرائیل در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد: نخست‌وزیر نتانیاهو در حال حاضر با بلینکن دیدار می‌کند و بعداً با اعضای کابینه مدیریت جنگ دیداری گسترده خواهد داشت.

این نشست در مقر وزارت امنیت رژیم صهیونیستی در تل آویو برگزار شد، اما در بیانیه دلایل برگزاری آن به صورت دوجانبه توضیح داده نشد.

 

لینک خبر: https://13tv.co.il/item/news/politics/state-policy/secretary-blinken-903884633/?pid=7&cid=902992383

→ خواندن مطلب قبلی

اپیدمی سیاه‌سرفه در اسرائیل / یک کودک جان باخت

خواندن مطلب بعدی ←

اعتراف ارتش اسرائیل به کشته شدن 9 افسر و سرباز در 24 ساعت گذشته

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *