۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ادامه عملیات زمینی در خان یونس در نود و هفتمین روز جنگ غزه

در بحبوحه بمباران مستمر اسرائیل در سراسر نوار غزه، تعداد کشته شدگان به 23357 نفر و حدود 60000 زخمی رسید.

هواپیماهای اسرائیلی در نود و هفتمین روز از جنگ به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه دادند و ده‌ها کشته، صدها زخمی و تخریب عمده اموال و زیرساخت‌ها بر جای گذاشتند.

رادیو الشمس از منابع فلسطینی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی 14 قتل عام علیه خانواده‌ها در نوار غزه انجام داد که 147 کشته و 243 مجروح برجای گذاشت که از هفتم اکتبر گذشته تاکنون مجموع جنگ غزه به 23357 کشته و 59410 زخمی رسیده است.

Capture 45

خان یونس

هواپیماهای اسرائیلی خانه‌ای را در خیابان السماسمه، غرب خان یونس، در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن هفت شهروند و زخمی شدن 25 نفر شد.

در حمله بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی و بمباران خان یونس، 19 نفر کشته شدند. نیروهای ارتش اسرائیل به تخریب منازل در منطقه قیزان النجار در جنوب خان یونس همچنان ادامه می‌دهند.

رفح

در رفح، شش شهروند فلسطینی در نتیجه هدف قرار دادن خانه‌ای در شمال رفح در جنوب نوار غزه کشته شدند.

به گفته منابع فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی سه فلسطینی را در نزدیکی فرودگاه بین المللی ویران شده غزه در شرق رفح هدف قرار داد.

مرکز غزه

شش شهروند غزی از جمله چهار نیروی آمبولانس در بمباران یک آمبولانس در خیابان صلاح الدین مجاور اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه کشته شدند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل عمداً نیروهای هلال احمر را حتی پس از هماهنگی با شرکای بین المللی خود هدف قرار می‌دهد. کرسنت نسبت به هدف قرار دادن بیمارستان‌های باقی مانده در خان یونس و در استان مرکزی هشدار داد.

هدف قرار دادن خانه‌ای در ورودی بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلاح، منجر به کشته شدن 12 فلسطینی از جمله احمد بدر، روزنامه نگار شد.

17 نفر از ساکنان اردوگاه المغازی در حملات جداگانه ارتش اشغالگر کشته شدند. همچنین توپخانه اشغالگر به سمت قسمت‌های مختلف اردوگاه بوریج و نصیرات شلیک کرد. همچنین منابع فلسطینی گزارش دادند که زندانی آزاد شده وفا آلبوس در بمباران خانه‌اش در شمال نوار غزه جان باخت.

 

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/367961

→ خواندن مطلب قبلی

کشف شلنگ‌های اسرائیلی برای پمپاژ مواد محترقه توسط ارتش لبنان

خواندن مطلب بعدی ←

وزارت دادگستری اسرائیل: ممکن است دادگاه لاهه بر ضد اسرائیل حکم کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *