۳۰ شهریور ۱۴۰۳

رئیس ستاد ارتش: پس از جنگ در نوار غزه، می‌دانیم چگونه این کار را در لبنان انجام دهیم

هرتزی هالوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با سربازان گفت: بعد از جنگ غزه، منطقه‌ای در لبنان نیست که نتوانید وارد آن شوید و آن را ویران کنید.

Capture 49

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روز چهارشنبه، با فرمانده فرماندهی جنوب، سرهنگ یارون فینکلمن، فرمانده لشکر 36 و دیگر فرماندهان، جلسه ارزیابی وضعیت در مرکز نوار غزه برگزار کرد.

هالوی در گفتگو با سربازان گفت: این نبرد در فضایی بسیار پیچیده است، زیرزمینی وجود دارد، روی زمین وجود دارد، دشمنی وجود دارد که مدت‌هاست برای دفاع منظم آماده می‌شود،در اینجا جمعیت زیادی وجود دارد. این نبردی پیچیده است.

هالوی افزود: باید گفت ما در غزه اقداماتی را انجام می‌دهیم که هرگز انجام نداده‌ایم. ما در اینجا تعداد زیادی از سربازان را از دست دادیم و افرادی مجروح و معلول شده‌اند. تنها چیزی که برای ما به عنوان فرمانده باقی مانده است، یادگیری است. جنگ طولانی، میدان‌های بسیار، ما چالش‌های زیادی داریم، اما یک کیلومتر مربع در غزه نیست که ندانید چگونه وارد شوید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در پیامی به حزب الله، به سربازان گفت: بعد از جنگیدن در غزه، در لبنان جایی نیست که نتوانید وارد آن شوید و ویران کنید. شما آنچه را که لازم است در آنجا انجام خواهید داد، یک جنگ طولانی با طرف مقابل خواهیم داشت، ما با نتایج خوب جنگ را تمام خواهیم کرد.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/625930

→ خواندن مطلب قبلی

دادگاه عالی دادخواست استرداد نتانیاهو به زندان را رد کرد

خواندن مطلب بعدی ←

هاآرتص: تهدیدی به نام اسموتریچ، یهودیت از رودخانه تا دریا

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *