۳۰ شهریور ۱۴۰۳

نتانیاهو: شما باید بدانید چگونه به آمریکا «نه» بگویید

نتانیاهو: در بیانیه‌ای در جمع رسانه‌ها تاکید کرد که مخالف تشکیل کشور فلسطین است و افزود: شما باید بدانید که چگونه به آمریکا نه بگویید.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز پنج‌شنبه گفت که برخلاف میل آمریکایی‌ها، مخالفت خود را با تشکیل کشور فلسطین در هر سناریویی برای دوره پسا جنگ به اطلاع آمریکا رسانده است.

به گزارش شبکه 14 عبری، این امر نشان دهنده اختلافات عمیق بین دو متحد نزدیک واشنگتن و تل آویو است که بیش از سه ماه پس از حمله اسرائیل به غزه، هدف از بین بردن حکومت حماس است.

نتانیاهو روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی با رد ایده تشکیل کشور فلسطین گفت که مواضع خود را به آمریکایی‌ها رسانده است، تا زمانی که اسرائیل به پیروزی قاطع بر حماس دست یابد، به حمله به غزه ادامه خواهد داد.

نتانیاهو گفت: اسرائیل در آینده، به کنترل امنیتی بر تمام سرزمین‌های غرب رود اردن نیاز دارد.

وی همچنین افزود: برای این منظور بودجه جنگی هنگفتی را انتقال دادیم، بودجه‌ای که به آنها اجازه می‌دهد اهداف جنگ را برآورده کنند و به پیروزی برسند، اگرچه ماه‌های بیشتر طول می‌کشد، اما ما برای رسیدن به آن مصمم هستیم. صداهای دیگری را می‌شنوم که سعی می‌کنند دست‌هایشان را شل کنند، برخی ادعا می‌کنند که برای همیشه غیرممکن است، من صریح آن را رد می‌کنم. اسرائیل تحت رهبری من کمتر از یک پیروزی کامل بر حماس راضی نخواهد شد.

وی افزود: نخست وزیر باید بتواند به دوستان بزرگ اسرائیل «نه» بگوید.

 

لینک خبر: https://www.now14.co.il

→ خواندن مطلب قبلی

خانواده گروگان‌ها در تجمعی اعتراضی خیابان ایالون در تل آویو را مسدود کردند

خواندن مطلب بعدی ←

هاآرتص: پس از صد روز از جنگ، فرسودگی بی‌سابقه در میان سربازان که هرگز دیده نشده است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *