۳۱ شهریور ۱۴۰۳

کانال 14 عبری: صنعت گردشگری اسرائیل در حال نابودی است

کانال 14 از احتمال سقوط صنعت گردشگری خبر داد.

بر اساس داده‌های اولیه انجمن آژانس‌های مسافرتی در اسرائیل، صنعت گردشگری محلی در اسرائیل در یک بحران بی‌سابقه است. به گفته رئیس انجمن، حدود 99 درصد از آژانس‌های مسافرتی در اسرائیل از نظر مالی به شدت آسیب دیده‌اند. به طوری‌که اکثر آنها برای جان سالم به در بردن از بحران شدید مجبور به افتتاح حساب‌های تامینی و بازنشستگی می‌شوند

کانال 14 نوشت: انتظار می‌رفت که امسال، سال خوبی برای گردشگری اسرائیل باشد که در آن شاهد آمار بسیار خوبی از نظر گردشگران ورودی باشیم، اما جنگ فعلی مانع ورود گردشگران به این کشور شد و گردشگری داخلی را متوقف کرد. به نظر می‌رسد که تا زمانی که درگیری‌ها ادامه دارد، این وضعیت باقی خواهد ماند.

ایتزیک کوهن، رئیس انجمن آژانس‌های مسافرتی گفت: از هفتم اکتبر، ما هیچ کاری نداشته‌ایم، همه چیز فرو ریخته است، هیچ سفارشی نیست، هیچ فعالیتی وجود ندارد. ما در آستانه ورشکستگی هستیم.

Capture 177

داده‌های نظرسنجی انجام شده در پایان ژانویه از طرف انجمن آژانس‌های مسافرتی، هشداردهنده است. طبق آن 55 درصد از آژانس‌های مسافرتی هیچ کمک مالی دریافت نکرده‌اند و 79 درصد از لغو تمام رزروهای خود خبر داده‌اند، 99٪ از آژانس‌های مسافرتی در اسرائیل تحت تأثیر جنگ قرار گرفتند و 61 درصد از مشاغل این صنعت در آستانه تعطیلی هستند.

رئیس انجمن ادامه داد: ما خواستار یک طرح کلی برای مقاومت در برابر بحران هستیم، بدون کمک‌های دولت، کسب و کارها دوام نمی‌آورند و بازیابی آن حتی پس از پایان جنگ بسیار دشوار خواهد بود.

کوهن از دولت خواست تا مداخله کند و به صنعت مهمی که صدها خانواده آژانس های مسافرتی و هزاران کارگری که معیشتشان به آن وابسته است، کمک کند. وی در پایان خاطر نشان کرد که اگر اقدام فوری صورت نگیرد، کل صنعت از بین خواهد رفت.

 

لینک خبر: https://www.now14.co.il

→ خواندن مطلب قبلی

موج ادامه‌دار افزایش قیمت‌های مواد غذایی

خواندن مطلب بعدی ←

4 شهرک نشین افراطی هدف تحریم‌های آمریکا

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *