۳۱ شهریور ۱۴۰۳

حمله شدید روزنامه‌نگاران افراطی ارتدوکس به صهیونیسم مذهبی

روزنامه‌نگاران افراطی ارتدوکس به فراخوان اسموتریچ برای ثبت نام در ارتش واکنش نشان دادند.

در بخش مذهبی، اعضای بخش فوق ارتدکس برای بسیج و شرکت در ارتش فراخوانده شدند. اهالی رسانه فوق ارتدوکس و روزنامه‌نگاران به شدت از این فراخوان انتقاد کردند و این فراخوان را تشکیل یک کمپین نفرت علیه افراطی ارتدوکس خواندند.

روزنامه‌نگاران و اعضای رسانه‌های بخش افراطی ارتدوکس صبح امروز (پنجشنبه) پس از آنکه از افراط ارتدوکس‌ها خواستند در ارتش اسرائیل ثبت نام کنند، به اعضای صهیونیسم مذهبی حمله کردند.

این حمله پس از آن صورت می‌گیرد که اعضای صهیونیسم مذهبی از جمله بزالل اسموتریچ، از مردم افراطی ارتدوکس خواستند تا با توجه به نیاز ارتش اسرائیل به سربازان بیشتر، که شب گذشته در مورد تمدید خدمت و افزایش تعداد روزهای ذخیره منتشر شد، بسیج و به ارتش ملحق شوند.

مفسر اسرائیل کوهن نوشت: چند روزی است که مردم افراطی ارتدوکس با حمله سازمان یافته صهیونیست‌های مذهبی و روزنامه نگاران حیله‌گر که سعی در منحرف کردن افکار عمومی از آنها، تاکتیک ضربه زدن به یهودیان و ارتدوکس‌های افراطی را دارند، روبه‌رو هستند. ما باید به اتحاد ادامه دهیم! ما باید کمپین نفرت را متوقف کنیم!

الی بیتان از کان مرشت نوشت: حمله صهیونیسم مذهبی و سخنگویان آن در رسانه‌ها علیه افراطی‌های ارتدوکس یک هدف دارد: منحرف کردن افکار عمومی از گودالی که ما را به آن کشانده‌اند، از سوکه در حوارا، از تاوان جنگ، از فردای پس ازجنگ، از بودجه اسموتریچ، از خشونت شهرک نشینان و آنچه که آنها در حال برنامه ریزی برای یک ماه دیگر در کوه معبد هستند. آیا اسرائیلی‌ها بیدار می‌شوند؟

سردبیر روزنامه میشپا، یوسی الیتوف، گفت: پس از 30 سال، خبرنگاران بافتنی، دشمن دولت را کشف کردند: افراطی ارتدوکس!

الیتوف افزود: خدا را شکر در سال‌های اخیر هزاران افراطی ارتدوکس بسیج شده‌اند و هزاران نفر دیگر در سازمان‌های امداد و نجات فعالیت می‌کنند. این روند ادامه خواهد داشت، اما نه با نفرت و تهمت، بلکه فقط با ارتباط و گفتمان.

مفسر روی شارون در پاسخ به ادعای الیتوف گفت: یوسی، دعوت به برابری در جنگ، نه نفرت است و نه افترا، این یک نیاز ملی است، برای من سخت است باور کنم که شما این را درک نمی‌کنید، اتفاقاً افراد فوق ارتدکس در سال، هزاران نفر نیستند به سختی به چند صد نفر می‌رسند، و تعداد آنها روزبه‌روز در حال کاهش است.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/628614

→ خواندن مطلب قبلی

درخواست اسموتریچ از افراطی ارتدوکس برای ثبت نام در ارتش: ما به شما نیاز داریم

خواندن مطلب بعدی ←

پرچم‌های اسرائیل و دانشجویان مسلح، معضل دانشجویان و اساتید دانشگاه اورشلیم

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *