۳۰ شهریور ۱۴۰۳

اسموتریچ، تظاهرات مدنی مردم را مخرب توصیف کرد

اسموتریچ: تظاهرات، مخرب‌ترین عامل در توانایی آزادی ربوده شدگان است.

بزالل اسموتریچ وزیر دارایی در مصاحبه‌ای، با اشاره به مذاکرات برای بازگرداندن ربوده شدگان گفت: فکر می‌کنم تنها موردی که اکنون بیشترین آسیب را به شانس بازگرداندن اسرا می‌زند کمپین و اعتراضات است. این یک واقعیت است.

به گفته وی، تظاهرات، مضرترین عامل در توانایی بازگرداندن ربوده شدگان است. وی مدعی شد که این اقدام باعث مستحکم‌تر شدن مواضع سینوار می‌شود.

وی گفت: سینوار می‌نشیند و تظاهرات و شعارهای «حالا» و «به هر قیمتی» را می‌بیند، آن را می‌بیند و می‌گوید چه عالی! من پیروز خواهم شد زیرا اسرائیلی‌ها حاضرند به هر بهایی جنگ را متوقف کنند.

اسموتریچ در این مصاحبه افزود: آنچه او را تشویق می‌کند این است که احساس می‌کند شرایط جامعه اسرائیل، درست یک لحظه قبل از فروپاشی است، ارتش متوقف می‌شود و شاید اسرائیل ناچار به برگزاری انتخابات زودهنگام شود. وقتی این احساس را در او ایجاد می‌کنید که در شرایط خوبی است، شانس پیروزی را برای او فراهم کرده‌اید.

روز گذشته رسانه‌های اسرائیلی از درخواست ملاقات فوری خانواده‌های ربوده شدگان با نتانیاهو و کابینه جنگ خبر دادند. آنها تهدید کردند که تا برآورده شدن خواسته‌هایشان در کریا تجمع خواهند کرد.

 

لینک خبر: https://www.mako.co.il/news-politics/2024_q1/Article-8051333e7f7ad81027.htm

→ خواندن مطلب قبلی

الی کوهن: لیبرمن باید به دولت اضافه شود

خواندن مطلب بعدی ←

بررسی دلایل شکست در رهگیری موشک‌ها در شمال اراضی اشغالی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *