۳۱ شهریور ۱۴۰۳

سخنان ابوعبیده درباره وضعیت اسرا و میزان خسارات ارتش اسرائیل

ابوعبیده: سربازان مقاومت خسارات سنگینی به دشمن وارد کرده‌اند.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، گفت که نبرد سیل الاقصی نشان دهنده آغاز انحلال قدیمی‌ترین اشغال در تاریخ معاصر است و نقطه عطفی در تاریخ ملت ما خواهد بود.

وی در سخنرانی ضبط شده‌ای که اولین سخنرانی ابوعبیده از چهاردهم ژانویه گذشته است، گفت: مجاهدان ما خسارات سنگینی را به صفوف دشمن وارد می‌کنند و سربازان ارتش را در کمین‌های دقیق به دام می‌اندازند که در تاریخ مردم ما بی‌سابقه است.

ابوعبیده ادامه داد: صحنه‌هایی که ما منتشر می‌کنیم بخشی از کارهایی است که مجاهدان ما در میدان اجرا می‌کنند و ما ترجیح می‌دهیم به دلایل امنیتی انتشار برخی صحنه‌ها را به تعویق بیندازیم. وی افزود: مجاهدان ما به موازات کار نیروهای ملت در مقاومت، عملیات‌های مرگبار خاصی را انجام می‌دهند.

ابوعبیده گفت: مجاهدان ما در تمامی مناطق تهاجم به شمال، مرکز و جنوب غزه با استفاده از تاکتیک‌های متنوع و سلاح‌های مناسب در حال نبرد هستند و مقاومت ما در برابر تجاوزات و تهاجم صهیونیست‌ها تا خروج آخرین سرباز صهیونیست از نوار غزه ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: ما دغدغه ابطال دقیق ادعاها و دروغ‌های میدانی دشمن را نداریم و آینده، توهمات و دروغ‌های دشمن را ثابت خواهد کرد.

ابوعبیده درباره اسرا گفت: ما ده‌ها بار در مورد وضعیت اسرای دشمن هشدار داده‌ایم، اما رهبری دشمن به آن بی‌توجهی کردند. وی بیان کرد: تلفات اسرای دشمن بسیار زیاد شده است، ماه‌ها تلاش کرده‌ایم از اسرا محافظت و مراقبت کنیم تا به منافع مردم برسیم و همچنان در تلاش هستیم.

وی تاکید کرد: اسرای دشمن در شرایط سختی به سر می‌برند و برای زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند و ما برای حفظ جان آنها تلاش می‌کنیم.

 

لینک خبر: https://www.maannews.net/news/2112117.html

→ خواندن مطلب قبلی

بایدن تصمیم دارد تسلیحاتی به ارزش ده‌ها میلیون دلار به اسرائیل ارسال کند

خواندن مطلب بعدی ←

کشته شدن افسران پلیس فلسطینی محافظ کمک‌های بشردوستانه توسط اسرائیل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *