انتخابات، بازی‌های جام حذفی را به تعویق انداخت

کانال 7 عبری: بازی‌های جام حذفی به دلیل انتخابات به تعویق افتاد.

فدراسیون فوتبال اسرائیل اعلام کرد که درخواست نیروی انتظامی و امنیتی مبنی بر تعویق مسابقات جام حذفی به دلیل انتخابات شهرداری و کمبود نیروی کافی برای تامین امنیت بازی‌ها را پذیرفته است.

کانال 7 عبری گزارش داد که به دلیل مشکل تامین نیروی انسانی در پلیس، فدراسیون فوتبال از تعویق سه بازی از چهار بازی فوتبال جام حذفی اسرائیل که قرار بود روزسه شنبه برگزار شود، خبر داد.

طبق گزارش این شبکه، هفته گذشته پلیس به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که به دلیل مشکل کمبود نیروی انسانی، نمی‌تواند امنیت مسابقات یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال که قرار بود سه شنبه برگزار شود را تامین کند.

پلیس به فدراسیون اعلام کرد که در این زمان، بسیاری از افسران پلیس درگیر تامین امنیت انتخابات محلی در روز سه‌شنبه هستند. علاوه بر این، بسیاری از افسران پلیس به دلیل وضعیت امنیتی در اسرائیل، در حالت آماده باش به سر می‌برند.

فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این فدراسیون و پلیس اسرائیل به توافق رسیده‌اند که به استثنای بازی نوف هاگلیل و هاپوئل روش لات در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، 3 بازی که قرار بود در همان روز برگزار شود، به دلیل انتخابات مقامات محلی و درخواست پلیس اسرائیل برای در نظر گرفتن وظایف بسیاری که به آنها محول شده است، به تعویق خواهد افتاد.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، بازی مکابی تل‌آویو مقابل مکابی یافا به چهارشنبه هفته آینده موکول شد و بازی ماکابی نتانیا مقابل هاپوئل اورشلیم و هاپوئل حیفا مقابل مکابی پتاه تیکوا، سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/630168

→ خواندن مطلب قبلی

گالانت، ارائه قانون خدمت سربازی را منوط به توافق ائتلاف دانست

خواندن مطلب بعدی ←

شلوغی مراکز خرید در روز انتخابات

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *