هشدار نتانیاهو؛ معنای انتخابات شکست اسرائیل است

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در طی بیانیه خود به جنجال استخدام خریدی اشاره کرد و گفت که انتخابات اکنون به معنای پایان جنگ و شکست اسرائیل است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر ، عصر روز پنجشنبه به شرکای خود در دولت که خواستار اصلاح قانون جدید خدمت اجباری بدون توافق گسترده هستند، درباره احتمال اینکه این امر منجر به فروپاشی دولت شود، هشدار داد.

نتانیاهو در سخنانی گفت: انتخابات عمومی در طول جنگ باعث شکست اسرائیل خواهد شد. این دقیقا رویای سینوار است، این دقیقا رویای نصرالله است، من می‌دانم که در مورد چه صحبت می‌کنم و همه اعضای کابینه نیز کاملا ازین موضوع آگاه هستند.

نتانیاهو با بیان اینکه معنای انتخابات سراسری به معنای پایان و شکست جنگ است، تصریح کرد: در صورت برگزاری انتخابات، دست‌های دولت بسته می‌شود و نمی‌تواند در مورد هیچ موضوعی تصمیم‌گیری کند. فلج می‌شویم و جنگجویان ما نیز همینطور خواهند بود. نتانیاهو افزود که در انتخابات عمومی بحث و جدل وجود خواهد داشت.

بیانیه نخست وزیر، بنیامین نتانیاهو در خصوص جنجال سربازگیری از خریدی‌ها

عمیقاً مطالعه تورات برادران خریدی ما را گرامی بدارید. ثبت نام آنها در سازمان‌های اورژانس و امداد و نجات را گرامی بدارید. اگرچه نمی‌توان افکار عمومی در مورد استخدام را نادیده گرفت. نتانیاهو افزود: دستیابی به توافق مطلق غیرممکن است. کسانی که خواهان توافق مطلق هستند به هیچ به توافق دست نمی‌یابند.

همانطور که گفته شد هفته گذشته، وزیر دفاع، یوآو گالانت، در بیانیه‌ای به رسانه‌ها گفت که بدون رضایت همه اعضای ائتلاف، از جمله وزیران آیزنکوت و گانتز، قانون خدمت سربازی را ارائه نخواهد کرد. بدون رضایت همه بخش‌های ائتلاف و نهاد امنیتی تحت رهبری من قانون را ارائه نخواهد کرد.

وزیر دفاع گفت: نیاز واقعی و ملی برای تمدید خدمت سربازان عادی و تمدید دوره خدمت سربازان ذخیره وجود دارد. چاره‌ای نیست، ما باید از خانه محافظت کنیم.

 

لینک خبر: https://www.now14.co.il

→ خواندن مطلب قبلی

بازگشایی مراکز آموزشی در سدروت پس از 5 ماه تعطیلی

خواندن مطلب بعدی ←

بازگشت تردیدآمیز ایرلاین‌های خارجی به خطوط هوایی اسرائیل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *