۳۰ شهریور ۱۴۰۳

اظهارات افراطی بن گویر

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی رژیم اشغالگر، روز دوشنبه، در آغاز نشست فراکسیون اوتزمای یهودیت، در اظهاراتی با مذاکرات درباره آتش بس میان اسرائیل و حماس مخالفت کرد.

وزیر امنیت ملی در نشست فراکسیون اوتزمای یهودیت اظهار داشت: حماس تعمدا مذاکرات را به تعویق می‌اندازد و هدفش از این کار، آن است که ما در ماه رمضان به مذاکرات ادامه دهیم و یا به خاطر رمضان، جنگ را متوقف کنیم که در آن صورت همه چیز متوقف می‌شود.

او در ادامه گفت: حماس قصد دارد تا در ماه رمضان با فشار بین‌المللی، عرصه را بر اسرائیل تنگ کند. در عین حال عناصری را بین اعراب اسرائیل، یهودیه و سامره به اقدام علیه اسرائیل در ماه رمضان تشویق می‌کند.

بن گویر گفت: این وقت‌کشی، گروگان‌ها را برنمی‌‎گرداند و موقعیت ما و سربازان ما را به خطر می‌اندازد. این امر باعث می‌شود تا در طولانی مدت ما را ضعیف نشان دهد. بنابراین ما فکر می‌کنیم که روند مذاکرات باید متوقف شود و بلافاصله ما قدرتمندتر جنگ را ادامه می‌دهیم.

بن گویر تصریح کرد: در عین حال، هم من و هم پلیس اسرائیل توصیه می‌کنیم تا اعمال محدودیت در بیت‌المقدس اعلام شود. من به زبان ساده گفتم که این محدودیت‌ها، قبل‌از هرچیزی برای حفظ امنیت شهروندان اسرائیل است.

وی در ادامه اظهاراتش افزود: ما باید جنگ را تشدید کنیم، فقط در این صورت پیروز می‌شویم.

 

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/386209

→ خواندن مطلب قبلی

آنفولانزای واقعی؟

خواندن مطلب بعدی ←

سلطه خریدی‌ها

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *