۳۰ شهریور ۱۴۰۳

آتش زدن پرچم اسرائیل در تظاهرات خریدی‌ها

خریدی‌ها در تظاهرات ضد دولتی، پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند.

کانال 14 عبری گزارش داد که در طول راهپیمایی روز دوشنبه افراط‌گرایان خریدی علیه دولت اسرائیل، پرچم‌های سازمان آزادی‌بخش فلسطین برافراشته و پوسترهایی در محکومیت دولت پخش شد.

خریدی‌ها در اعتراض به دولت، پرچم اسرائیل را در طول راهپیمایی آتش زدند. پلیس منطقه اورشلیم با کمک نیروهای امنیتی یک جوان 24 ساله اهل محله میاشریم (mea shearim) را دستگیر کرد.

طبق گزارش کانال 14، ساکنان منطقه برگزاری مراسم، به شدت از اقدامات خریدی‌ها خشمگین شده و به سوی آنها تخم مرغ پرتاب کردند. نیروهای پلیس با کمک نیروهای امنیتی به محل اعزام شدند و معترضین را متفرق کردند که در حین متفرق کردن معترضین، فردی را حین آتش زدن پرچم اسرائیل، دستگیر کردند. تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کانال 14 ادامه داد که این اولین راهپیمایی اعتراضی نیست و احتمالا آخرین تظاهرات این گروه جنجالی و تندرو هم نیست. پیشتر نیز، چند روز پس از کشتار 7 اکتبر، تظاهرات دیگری علیه دولت در میاشیریم برگزار شد که در آن شرکت‌کنندگان پرچم‌های ساف را به اهتزاز درآوردند.

همچنین یک ماه پس از این حادثه و در بحبوحه جنگ، پلیس منطقه اورشلیم دوباره به محله میاشریم فراخوانده شد تا این بار پرچم‌های ساف را که توسط همان گروه‌های افراطی در جامعه خریدی آویزان شده بود، بردارد.

 

لینک خبر: https://www.now14.co.il

→ خواندن مطلب قبلی

کاهش ارزش شکل در برابر دلار

خواندن مطلب بعدی ←

شهادت یکی از مقامات ارشد حماس

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *