۳۱ شهریور ۱۴۰۳

ضرب و شتم وحشیانه هواداران بسکتبال

دیدار تیم‌های بسکتبال هاپوئل تل آویو و هاپوئل حیفا با حواشی بسیاری همراه بود.

تعدادی از هواداران تیم بسکتبال هاپوئل تل آویو در پایان بازی که تیمشان شکست خورده بود، وارد زمین شدند و شروع به ضرب و شتم وحشیانه هواداران هاپوئل حیفا کردند.

کانال 14 گزارش داد لحظه‌ای پس از اینکه تیم بسکتبال هاپوئل حیفا با نتیجه 87:88 هاپوئل تل آویو را شکست داد، تعدادی از هواداران هاپوئل تل آویو وارد زمین شدند و هواداران برنده را به طرز وحشتناکی با چوب، لگد و مشت مورد ضرب و شتم قرار دهند.

زمانی که گای گودز، سرمربی تیم بسکتبال هاپوئل حیفا پس از پیروزی تیمش مصاحبه می‌کرد، چند نفر از هواداران وارد زمین شدند که در پی آن سرمربی تیم هاپوئل حیفا با کمربند به چند نفر با خشونت غیر قابل تصور حمله کرد.

این اتفاق وحشتناک را در توییر گزارشگر کانال 14 مشاهده کنید.

پس از این حادثه وحشیانه، دو هوادار مجروح شدند و برای مداوا به بیمارستان ایچیلوف منتقل شدند. تا کنون از بازداشتی‌های این حادثه اطلاعی در دست نیست. ذکر این نکته ضروری است که حضور تمامی هواداران هاپوئل تل آویو در مسابقه ممنوع است. اما تعدادی از هواداران با قانون شکنی، وارد زمین شدند و هر کاری از دستشان بر می‌آمد انجام دادند تا اینکه ماموران امنیتی وارد زمین شدند و سعی کردند آنها را متوقف کند.

همه این اتفاقات حدود یک ماه پس از خشونت شدیدی که در بازی با هاپوئل هولون روی داد و به خاطر آن هاپوئل تل آویو به مدت یک سال مشروط به پرداخت 10000 شکل و 2 بازی در شعاع 35 کیلومتری از باشگاه جریمه شد.

گزارشگر ورزشی کانال 14، مستندی از خشونتی که پس از پایان بازی در خارج از زمین نیز ادامه داشت را ارائه کرد که در آن مشاهده می‌شود که هواداران باشگاه همچنان با خشونت شدید به ضرب و شتم هواداران میهمان ادامه می‌دهند.

 

لینک خبر: https://www.now14.co.il

→ خواندن مطلب قبلی

آزار جنسی زنان فلسطینی

خواندن مطلب بعدی ←

محکومیت شهرک سازی اسرائیل توسط اتحادیه اروپا

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *