۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تظاهرات در بنی براک علیه قانون معافیت خریدی

ساکنان بنی براک علیه قانون معافیت خریدی از سربازی تظاهرات کردند.

ده‌ها معترض صبح امروز (سه شنبه) در مقابل Slavodka Yeshiva در بنی براک و در نزدیکی خانه‌های خاخام دوو لاندو و خاخام موشه هیلل هیرش، رهبران لیتوانی، علیه قانون خدمت اجباری که توسط دولت تدوین شده بود، تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان با در دست داشتن تابلوهایی، شعارهای با دولت طفره بردار موافق نیستیم و استخدام برای همه الزامی است، سر دادند.

در بیانیه‌ای که آنها در تظاهرات منتشر کردند، آمده است: در حالی که پسران و دختران ما در غزه می‌جنگند، طرح یک پیش نویس قانون بیانگر جسارت و بی‌مسئولیتی شدید دولت است. ما اجازه نمی‌دهیم که بین خون و خون تبعیض شود. ما اجازه تشکیل وضعیت ارباب و رعیت را نمی‌دهیم.

تظاهرکنندگان گفتند: ما اجازه نخواهیم داد که جوانان خریدی هم خدمت نکنند و هم از دولت، پول دریافت کنند. ما هیچ ترکیب سیاسی را با هدف طولانی کردن روزهای ائتلاف، با هزینه ما، نخواهیم پذیرفت.

خاخام‌ها بدانند که دوران تبعیض و دوران ماموسیم به پایان رسیده است. ما برای روشن کردن موضوع خدمت اجباری برای همه به بنی براک آمده‌ایم.

نیروهای پلیس در بنی براک برای حفظ نظم و جلوگیری از تنش بین دانشجویان یشیوا و معترضان در نزدیکی Slavodka Yeshiva حاضر شدند.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/633032

→ خواندن مطلب قبلی

انصراف 25 کشور جهان از حضور در نمایشگاه گردشگری اسرائیل

خواندن مطلب بعدی ←

شکست مذاکرات آتش بس در قطر

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *