۳۱ شهریور ۱۴۰۳

محمد الضیف خطاب به مسلمانان: همین حالا به سوی مسجدالاقصی حرکت کنید!

محمد الضیف در پیامی خواستار حرکت مسلمانان به سوی مسجد الاقصی شد.

محمد الضیف، فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، شامگاه چهارشنبه از مسلمانان جهان عرب و اسلام خواست که هم اکنون و نه فردا به سوی فلسطین راهپیمایی کنند. وی گفت: اجازه ندهید محدودیت‌ها، مرزها و مقررات، افتخار شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی را از شما سلب کند.

این پیام صوتی کوتاه، دومین پیام صوتی فرمانده کل گردان‌های القسام از زمان آغاز جنگ غزه در 7 اکتبر 2023 است که حماس در حساب تلگرام خود منتشر کرد.

پیام فرمانده کل گردان‌های القسام یک روز پس از آن منتشر شد که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که مروان عیسی (58 ساله) را حدود دو هفته پیش در حمله به غزه کشته است.

محمد الضیف گفت: راهپیمایی را به سمت فلسطین از همین الان شروع کنید نه فردا، اجازه ندهید محدودیت‌ها و مرزها و مقررات شرافت شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی را از شما سلب کند.

الضیف در پیام خود مردم اردن، لبنان، مصر، الجزایر، مغرب، پاکستان، مالزی، اندونزی و تمامی نقاط جهان عرب و اسلام را مورد خطاب قرار داد.

پیام الضیف دو روز پس از صدور قطعنامه‌ای از سوی شورای امنیت سازمان ملل با حمایت 14 کشور (از 15 کشور) صادر شد که در آن خواستار آتش بس فوری در غزه در ماه رمضان و مورد پذیرش همه طرف‌ها شد.

 

لینک خبر: https://www.maannews.net/news/2114457.html

→ خواندن مطلب قبلی

کاهش ارزش شکل

خواندن مطلب بعدی ←

قطع ارتباط بانک‌های اسرائیلی با بانک‌های تشکیلات خودگردان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *