۳۱ شهریور ۱۴۰۳

برگزاری همایش جهت آمادگی برای ذبح آیینی گاوهای سرخ

گروه‌های معبد جهت آمادگی برای ذبح آیینی گاوهای سرخ، همایش ویژه برگزار کردند.

Capture 169
همایش آشنایی با ذبح تلیسه سرخ

گروه‌های معبد برای دانش افزایی، همایش «گاو سرخ – هلاخا، تحقیق و اندیشه» را برگزار کرد و در آن تور ویژه‌ای برای صد شرکت کننده در مزارع نگهداری گاو قرمز در شیلو باستانی برگزار شد.

موریا، هماهنگ کننده آموزش گفت: ما در پرورش گاو قرمز قوانین بسیار خاصی داریم، آنها را به چرا نمی‌برند، بسیار نازپرورده و البته کثیف هستند، زیرا تمیز کردن آنها یک خطر است، آنها می‌ترسند که موهای آنها کنده و یا به ذات الریه مبتلا شوند، منتظر تابستان هستیم که بتوانیم آنها را بدون آسیب رساندن بشوییم.

آنها مراکز غذایی و یک منطقه خاص غذا خوردن دارند تا با یکدیگر رقابت نکنند و یک اتاق بازرسی که هر دو هفته یک بار نمایندگان مؤسسه معبد می‌آیند و گاوهایی را که از تگزاس آمده‌اند بررسی می کنند. این نژادی است که گاوهای آن رنگ مناسبی دارند. دوربین‌هایی هستند که هر لحظه را ضبط می‌کنند تا کسی آنها را لمس نکند. قوانین زیادی وجود دارد که باید اجرا شود.

تعدادی از خاخام‌ها با سخنرانی در این کنفرانس خواهان انجام مراسم ذبح گاو سرخ پس از رسیدن پنج گاو به سن قانونی، یعنی دو سال و دو ماه به عنوان سن گاو هستند که اجازه می‌دهد فرآیند تطهیر انجام شود.

گروه‌های افراطی معبد معتقدند که برگزاری مراسم تطهیر با تلیسه سرخ می‌تواند راه را برای صدها هزار یهودی مذهبی برای هجوم به مسجد الاقصی باز کند که امروز مطابق با ممنوعیت رسمی خاخام‌ها از انجام این کار خودداری می‌کنند.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/633238

→ خواندن مطلب قبلی

آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله به رفح

خواندن مطلب بعدی ←

اعتصاب شواری دانش آموزی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *