۳۰ شهریور ۱۴۰۳

هجوم اسرائیلی‌ها به فروشگاه‌های مواد غذایی پس از تهدید ایران

پس از تهدید ایران، اسرائیلی‌ها به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی هجوم بردند.

با توجه به تهدیدات ایران مبنی بر واکنش شدید پس از ترور یکی از افسران ارشد سپاه پاسداران در سوریه، اسرائیلی‌ها فوراً به فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای مواد غذایی حمله کردند.

با توجه به مقررات منع آمدوشد در ارتش اسرائیل و افزایش هوشیاری برای حمله احتمالی ایران به اسرائیل، بدیهی است که مصرف‌کنندگان به زنجیره‌های غذایی در سراسر کشور حمله می‌کنند و بسیاری از شهروندان تأکید کردند باید مایحتاج اولیه از جمله آب و کالاهای کنسرو شده، به دلیل ترس از درگیری نظامی را تهیه کنند.

Capture 31
قفسه‌های خالی فروشگاه‌ها

در شعبه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی عمده صف‌های طولانی مشاهده شد و قفسه‌ها به سرعت تخلیه شد. مدیران شعب از افزایش چشمگیر فروش در روزهای اخیر به ویژه محصولات اساسی با ماندگاری بالا خبر می‌دهند.

یکی از ساکنان تل آویو گفت: مردم نمی‌خواهند در خانه بدون لوازم بمانند. من قبلاً مطمئن شدم که حداقل تا دو هفته آینده در سوپرمارکت نزدیک خانه نوشیدنی و کنسرو می‌خرم. بهتر است برای هر سناریویی آماده باشید.

تامین کنندگان مواد غذایی نیز بر این اساس آماده می‌شوند. واردکنندگان از افزایش سفارش‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر می‌دهند و محموله‌های مواد غذایی با نرخ بالاتری به مراکز می‌رسند.

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/business/economic/israel/Article-1089293

→ خواندن مطلب قبلی

بنی گانتز خواستار برگزرای انتخابات در سپتامبر شد

خواندن مطلب بعدی ←

گزارش بانک جهانی از میزان خسارات جنگ در غزه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *