کمپین تحریم مناسک مذهبی خانواده ربوده شدگان در عید پسح

خانواده‌های ربوده‌شدگان کمپینی را راه‌اندازی کردند و در آن خواستار تحریم نان فطیر در عید پسح شدند.

کانال 12 عبری نوشت: کمپین جدید با شعار «ما به خاطر ربوده‌شدگان چامتز نمی‌خوریم» ظاهر شد برخی از خانواده‌های ربوده‌شدگان از این تصمیم خشمگین شدند و خواستار لغو این کمپین یا حذف عکس‌های بستگانشانشان شدند. مبتکر این کمپین پدر یکی از ربوده شدگان است و این کمپین با همکاری و تامین مالی یک خاخام سرشناس راه اندازی شد.

برخی خانواده‌های ربوده‌شدگان روز دوشنبه پس از تشکیل یک کمپین که خواستار نخوردن نان چامتز در عید پسح به خاطر ربوده‌شدگان شده بود، خشمگین شدند. در این بیانیه این کمپین آمده است: آنها در تعطیلات بدون نان چامپز متحد می‌شوند و این بار ربوده‌شدگان برمی‌گردند. برخی خانواده‌ها ادعا کردند که این یک عمل ضد مذهبی است و خواستار حذف عکس بستگان ربوده شده خود از کمپین شدند. برخی دیگر از انتخاب یک کمپین مذهبی به جای مبارزه با کابینه و دولت انتقاد کردند.

مسئولان ستاد اعلام کردند که با وجود انتقادات همه چیز با روحیه خوبی انجام شده است. همچنین اشاره شد که وقتی خانواده‌ها از این کمپین انتقاد کردند، فردی که این کمپین را راه اندازی کرده به آنها پیشنهاد کرد که مستقیماً با او تماس بگیرند تا عکس‌های بستگانشان را از تابلو حذف کند.

 

لینک خبر: https://www.mako.co.il/news-israel

→ خواندن مطلب قبلی

آشفتگی و استرس روانی پس از حمله ایران

خواندن مطلب بعدی ←

رئیس سابق آمان: اسرائیل برای حمله به ایران نباید شتابزده عمل کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *