۳۱ شهریور ۱۴۰۳

افشاگری ابوعبیده از گیر افتادن ارتش اسرائیل در غزه

ابوعبیده: اشغالگری در غزه گیر کرده است و تلاش می‌کند جهان را متقاعد کند که جناح‌های مقاومت را از بین برده است.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت: 200 روز پس از نبرد سیل الاقصی، دشمن جنایتکار همچنان در تلاش است تا چهره خود را بازگرداند، اما چیزی جز شرم و شکست درو نخواهد کرد.

ابوعبیده روز سه‌شنبه در سخنرانی ضبط شده‌ای گفت: دشمن فقط شرم و رسوایی را درو خواهد کرد، چه با شکست ارتش خود و ناکامی شدید آن در برابر قدرت مقاومت، و چه در پلید بودن آن. تصویر وحشیانه‌ای که در برابر دیدگان تمام جهان که اشغال را به خاطر واقعیت زشت خود می‌شناخت، ویران شد.

سخنگوی القسام ادامه داد: ارتش وحشی همچنان در شن‌های غزه گیر افتاده است، بدون هدف، بدون افق، بدون پیروزی خیالی و بدون آزادی اسیران خود، از مخمصه خود در زمین برای انتقام‌جویی وحشیانه‌تر و تصادفی‌تر سوء استفاده می‌کند که هرگز برای هیچ یک از مهاجمان به پیروزی نرسیده است.

ابوعبیده ادامه داد: این ارتش سادیستی و رهبری شکست خورده آن از مهاجمان قاتل در طول تاریخ خوش شانس‌تر نخواهند بود، بلکه خشم بیشتر، روحیه انتقام‌جویی و تمایل به از بین بردن آنها و مقابله با آنها را خواهند داشت.

وی تاکید کرد: مقاومت در غزه به عنوان کوه‌های فلسطین استوار خواهد ماند و تا زمانی که تجاوزات ادامه داشته باشد، حملات آن به دشمن تداوم خواهد یافت و شکل‌های جدیدی به خود خواهد گرفت و تاکتیک‌های متنوع و متناسبی خواهد داشت بخشی از قدرت مجاهدین ما و ضربات دردناک آن، نه تنها در زمان حضور دشمن در مناطق تهاجم، بلکه در زمان عقب نشینی یا عقب نشینی نیز بوده است.

ابوعبیده درباره ارتباط «پیروزی در جنگ» با حمله به شهر رفح در جنوب نوار غزه، گفت که این یکی از دروغ‌های مستمر دولت دشمن برای فریب دادن جهان است. اکثر تیپ‌ها را در نوار غزه حذف کرده و تنها تیپ‌های رفح را رها کرده است تا از واقعیت شکست و ناتوانی بزرگی که در دستیابی به اهدافش در جنگ جنایتکارانه تأثیر می‌گذارد، رهایی یابد.

وی تاکید کرد که ارتش اشغالگر در 200 روز نتوانست چیزی جز کشتارهای خونین و هولناکی که هر بزدلی که صاحب هواپیماهای مرگبار و بمب‌افکن است به دست آورد و باید منتظر ظهور مقاومت در هر نقطه‌ای باشد که تلاش می‌کند.

ابوعبیده با تمجید از ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در غزه که دشمن و دوست را با وجود نسل کشی و هولوکاست نازی‌ها شگفت زده کرده، تأکید کرد که مقاومت تحت هیچ شرایطی از حقوق اولیه انسانی مردم صبور فلسطین و از همه مهمتر توقف تهاجم، عقب نشینی دشمن، بازگشت آوارگان، بازسازی و رفع محاصره دست بر نمی‌دارد.

وی با بیان اینکه ناسازگاری اشغالگران در این مسائل موید این است که جنگ آن چیزی جز جنگ نسل کشی نیست، افزود: مشخص و روشن شده است که دولت دشمن در دستیابی به معامله مبادله‌ای تعلل می‌کند و می‌کوشد مانع تلاش‌های میانجی‌ها برای دستیابی به آتش‌بس شود.

ابوعبیده ادامه حضور دو اسیر، هادر گلدین و شائول آرون را به مدت 10 سال در اسارت مقاومت به یاد آورد و گفت: هشام السید کجاست، اینها به نفع نتانیاهو، همسرش و دولت او نیستند.

ابوعبیده ادامه داد: سناریوی رون آراد ممکن است سناریویی باشد که به احتمال زیاد با فرزندان شما در غزه تکرار می‌شود. خانواده‌های زندانیان، دیر متوجه خواهند شد که حکومت فاشیستی آنها فاجعه‌ای را علیه آنها مرتکب شده است که برای مدت طولانی باقی خواهد ماند و پس از بنیامین به عنوان خانواده از آن رنج خواهند برد. نتانیاهو به مانورهای سیاسی و بازی های فلاکت بار خود پایان داده است.

→ خواندن مطلب قبلی

فراخوان دو تیپ ارتش به جنگ در غزه

خواندن مطلب بعدی ←

تشکیل جلسه کابینه جنگ درباره معامله جدید

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *