۳۰ شهریور ۱۴۰۳

خاخام یوسف: دعای ما اسرائیل را از حمله موشکی نجات داد

خاخام ارشد سفاردی: رئیس ستاد کل ارتش، اسرائیل را نجات داد؟ نه! ما دعا کردیم.

اسحاق یوسف، خاخام ارشد سفاردی اسرائیل، در جلسه درس بعد تورات خود، درباره جنگ در شمال و جنوب و حمله موشکی ایران به اسرائیل توضیحاتی داد.

وی در جریان درس هفتگی سنتی تورات در اورشلیم گفت: 13 هزار موشک به کشور اصابت کرد و ما هنوز زنده‌ایم. فکر کنید این چه معجزه‌ای است! 13 هزار معجزه به لطف رئیس ستاد کل نیروهای مسلح؟! این اتفاق به لطف چه کسی ممکن است رخ دهد؟ با تشکر از کسانی که در یشیوا دعا کردند. با تشکر از یشیواها. این دیدگاه درستی است.

وقتی چند هفته پیش برای اولین بار این را گفتم، چندین رهبر یشیووت هسدر (یشیواهای نظامی) بودند که بدون شرم و وجدان به ما در رسانه‌ها حمله کردند و از طریق کانال‌های سکولار علیه ما صحبت کردند. آنها برای من نامه‌هایی فرستادند که من حتی حوصله خواندن آنها را نداشتم. به آنها گفتم که راه برگشتی وجود ندارد، ما در ارتش مشارکت نخواهیم داشت. ما در این جنگ به لطف دانشجویان یشیوا و به لطف کل قوم اسرائیل نجات یافتیم.

یک ماه پیش، خاخام یتزچاک یوسف با اظهار نظر در مورد دعوت جوانان خریدی، غوغایی به پا کرد. وی در دیدار با مسولان نیروی هوایی و نیروی گفت: ترسی نداشتم. به آنها گفتم که بدون دانش آموزان یشیوا چه می‌کنیم؟ بدون مطالعه تورات موفق نخواهید شد. دیدیم که ارتش بدون تورات در 7 اکتبر شکست خورد.

 

لینک خبر: https://detaly.co.il/glavnyj-sefardskij-ravvin-kto-spas-izrail-nachalnik-genshtaba-net-my-kotorye-molilis

→ خواندن مطلب قبلی

خاخام خریدی: انتصاب امیر اوهانا عامل بدبختی اسرائیل است!

خواندن مطلب بعدی ←

آشفتگی در نظام سیاسی صهیونیستی؛‌ چه کسی دولت نتانیاهو را منحل خواهد کرد؟

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *