تظاهرات خانواده‌های گروگان‌ها در پی تهدید وزرا به انحلال دولت

خانواده‌های گروگان‌ها در پی مذاکرات و تهدید وزرا به انحلال دولت، امشب در مقابل کریا تظاهرات می‌کنند.

روزنامه اسرائیل هیوم گزارش داد که با توجه به مذاکرات درباره توافق و تهدیدهای بن گویر و اسموتریچ وزرای دولت به انحلال دولت، خانواده‌های گروگان‌ها امروز دوشنبه ساعت 19:30 به همراه سایر فعالان در مقابل شعار بگین در کریا در تل آویو تظاهرات خواهند کرد.

در ادامه بیانیه آمده است: هیچ دستور و مجوزی برای اسموتریچ و بن گویر که شهروندان خود را در 7 اکتبر رها کردند، وجود ندارد تا ربوده‌شدگان را رها کنند. اگر آنها دولت را ترک کنند، انگشتان جایگزین کافی برای موافقت با معامله وجود خواهد داشت. وظیفه این است که یک معامله همه جانبه ایجاد شود که در آن همه ربوده‌شدگان آزاد شوند. در صورت لزوم جنگ را تمام کنید، زندگی را نجات دهید و سپس با تهدیدات مقابله کنید.

دو روز پیش، ده‌ها هزار نفر علیه دولت و برای بازگرداندن گروگان‌ها تظاهرات کردند. در پایان تظاهرات در تل آویو، ده‌ها معترض به سمت گشر یهودیت راهپیمایی کردند و پلیس خیابان ایالون دارم را مسدود کرد. ستاد خانواده‌های ربوده‌شدگان گفت که عروس یکی از ربوده شدگان، پس از روشن کردن مشعل در تظاهرات، برای بازجویی بازداشت شد. پلیس اعلام کرد که هفت معترض را دستگیر کرده است.

 

لینک خبر: https://www.israelhayom.co.il/news/local/article/15667255

→ خواندن مطلب قبلی

آماده شدن تل آویو برای صدور حکم بازداشت مقامات ارشد صهیونیستی

خواندن مطلب بعدی ←

بلینکن از حماس خواست پیشنهاد توافق را بپذیرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *