درگیری شدید بین پلیس و تظاهرکنندگان

هاآرتص: درگیری شدید بین پلیس و خانواده‌های ربوده‌شدگان در تظاهرات در تل آویو، دو زن معترض دستگیر شدند.

در پایان تظاهراتی که در نزدیکی کریا برگزار شد، ده‌ها معترض راهپیمایی کردند که با خشونت مأموران پلیس متفرق شدند. در جریان این درگیری چند تن از بستگان ربوده شدگان مجروح و دستگیر شدند.

شب گذشته (چهارشنبه) درگیری بین نیروهای پلیس و اعضای خانواده‌های ربوده شده در چهارراه ازریلی در تل آویو روی داد. در این درگیری‌ها دو زن معترض دستگیر و تعدادی از اعضای خانواده ربوده شدگان مجروح شدند. به گفته پلیس در این درگیری دو مامور پلیس به طور جزئی زخمی شدند.

طبق گزارش هاآرتص، تظاهرات در نزدیکی دروازه بگین در کریا برگزار شد و پس از پایان آن، ده‌ها تظاهرکننده به سمت تقاطع ازریلی راهپیمایی کردند. ماموران پلیس اجازه عبور به معترضین را ندادند که این امر منجر به درگیری شدید بین طرفین شد.

یکی از معترضین به هاآرتص گفت: پلیس اسرائیل امشب تمام خطوط قرمز موجود را رد کرد، انسانیت خود را از دست داد. تنها گناه ما این بود که در جاده‌هایی دویدیم که از هر دو طرف مسدود شده بود که ناگهان پلیس‌های منطقه تل آویو ما را با مشت و لگد کتک زدند. تعدادی از تظاهرکنندگان دستگیر و مجروح شدند.

یکی دیگر از بستگان معترضین نیز گفت: جشن روز استقلال در اسرائیل برگزار نخواهد شد. چگونه می‌توانید استقلال را جشن بگیرید، وقتی بستگان ما در اسارت هستند و صدها هزار نفر از سکونتگاهای خود تخلیه شده‌اند. دولت اسرائیل بیدار شود.

 

لینک خبر: https://www.haaretz.co.il/news/politics/2024-05-09/ty-article

→ خواندن مطلب قبلی

واکنش سران صهیونیستی به تصمیم جو بایدن

خواندن مطلب بعدی ←

آمار جدید جمعیت اسرائیل منتشر شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *