۳۱ شهریور ۱۴۰۳

ضرب الاجل گانتز به نتانیاهو

گانتز تا 8 ژوئن به نتانیاهو فرصت داد.

وزیر کابینه جنگ اسرائیل، بنی گانتز، به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، تا هشتم ژوئن آینده فرصت داد تا یک برنامه عملیاتی استراتژیک برای ادامه جنگ جاری اسرائیل در غزه به مدت 225 روز تهیه کند.

گانتز در یک کنفرانس مطبوعاتی که عصر روز شنبه برگزار شد ضرب الاجلی برای نتانیاهو مشخص کرد. وی در طی سخنان خود به افکار عمومی در ارتباط با تظاهرات گسترده سازماندهی شده در 50 نقطه در اسرائیل، به‌ویژه تظاهراتی که در آن ده‌ها هزار نفر در تل آویو شرکت کردند، اشاره کرد. وی خواستار سرنگونی دولت نتانیاهو و دستیابی به توافق مبادله‌ای با جنبش حماس برای آزادی اسرای اسرائیلی شد.

گانتز از نتانیاهو خواست تصمیم بگیرد و طرحی را با هدف بازگرداندن گروگان‌ها؛ سرنگونی حکومت حماس؛ خلع سلاح مقاومت فلسطینی در نوار غزه؛ ایجاد یک اداره بین‌المللی برای مدیریت غیرنظامی غزه، بازگرداندن ساکنان شمال تصویب کند.

گانتز خطاب به نتانیاهو گفت: من شما را سالیان متمادی به عنوان یک رهبر ملی اسرائیل می‌شناسم امروز شما باید بین صهیونیسم و ​​بدبینی یکی را انتخاب کنید، از دولت خارج شوید.

وی ادامه داد: ما با مردم (با اشاره به برگزاری انتخابات زودهنگام) همراه می‌شویم و دولتی تشکیل می‌دهیم که اعتماد مردم را جلب کند، حکومتی را بر اساس وحدت گسترده تشکیل می‌دهیم که به پیروزی واقعی می‌رسد.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/637800

→ خواندن مطلب قبلی

تاثیر منفی عملیات در رفح بر روابط رژیم صهیونیستی و مصر

خواندن مطلب بعدی ←

ضرب الاجل گانتز تنها یک ساعت دوام آورد!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *