۳۱ شهریور ۱۴۰۳

آماده شدن ارتش برای استخدام خریدی‌ها

ارتش اسراییل در حال آماده شدن برای استخدام خریدی ( ارتدوکس افراطی) است.

کانال 14 عبری: طرح جدید ادغام خریدی در ارتش اسرائیل در سند ویژه‌ای امروز (چهارشنبه) توسط پروژه استخدام یهودیان مذهبی منتشر شد.

ژنرال الیزر شاکدی اقدامات پیشنهادی برای جذب خریدی‌ها را تشریح کرد:

  ♦ آموزش ویژه و جداگانه درپایگاهی مختص خریدی‌ها.

♦ پایبندی به الزامات مختلف مذهبی.

♦ تست‌های غربالگری مناسب که از طریق آن افسران خریدی می‌توانند به هر مقامی از ارتش از جمله خلبانی برسند.

♦ تمایل واقعی ارتش برای فراهم آوردن شرایط مناسب برای جذب خریدی‌ها.

ژنرال ادعا کرد که طبق یک مطالعه جامع، تنها 29 درصد از خریدی‌ها بین 25 تا 34 سال تمام روز مطالعه می‌کنند و بقیه حداقل به صورت پاره وقت کار می‌کنند بنابراین باید استخدام شوند.

به گفته شاکدی، این طرح به مدت پنج ماه و با همراهی، حمایت و پشتیبانی کامل رئیس ستاد کل ارتش و ارشدترین فرمانده ارتش نوشته شده است. اکنون نیاز فوری به استخدام خریدی و تمایل به از دست ندادن زمان برای ایجاد تغییرات مثبت احساس شده است.

شاکدی گفت که مهمترین بخش برقراری ارتباط با هزاران جوان خریدی و درخواست از آنها برای ثبت نام است. وی توضیح داد این امر به خاطر کشور اسرائیل لازم است. ارتش تلاش خواهد کرد تا در موسسات خریدی صحبت کند، مدارس مقدماتی برای استخدام و یک وب سایت متمرکز ایجاد خواهد شد. همچنین اداره استخدام مربوط به خریدی‌ها اصلاح خواهد شد تا کارآمد باشد و اینکه مشاور ویژه رئیس ستاد مسئول جذب خریدی‌ها (ارتدوکس افراطی) خواهد بود.

شاکدی با تصریح بر اینکه هدف کمک به جذب نیروهای خریدی ربطی به قانون نظام وظیفه ندارد، گفت: اصلاً با سیاستمداران دیداری نداشته‌ام. شاکدی گفت که خریدی‌ها نباید مجزا باشند و خریدی‌ها می توانند در پایگاه‌های ترکیبی با دیگر سربازان نیز خدمت کنند.

 

لینک خبر: https://www.now14.co.il

→ خواندن مطلب قبلی

پیشروی ارتش اسرائیل به سوی محور فیلادلفیا

خواندن مطلب بعدی ←

لغو قانون خلع سلاح در کرانه باختری

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *