۳۱ شهریور ۱۴۰۳

پیام القسام به خانواده اسرای اسرائیلی

القسام به خانواده‌های اسرای اسرائیلی: این همان کاری است که ارتش شما با فرزندان شما می‌کند.

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی (تلگرام) گزیده‌ای از اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و گالانت، به مردم اسرائیل نسبت به عملکرد آنها هشدار دادند.

القسام در این کلیپ اظهارات نتانیاهو را که می‌گوید از ابتدای جنگ، ما تلاش می‌کنیم تا اسرا را به خانه برگردانیم! منتشر کرد و در نقل قول دیگری از اظهارات گالانت در این کلیپ گفت: تلاش فوق العاده‌ای برای بازگرداندن زندانیان انجام می‌دهیم. ما وظیفه اخلاقی داریم که با تمام تلاش برای بازگرداندن زندانیان به خانه خود همه تلاش خود را انجام دهیم!

گردان‌های شهید عزالدین قسام در مورد این ویدئو اظهار داشت: اینگونه است که نتانیاهو، ارتش او و کابینه جنگ، شهروندان شما را به اسارت می‌کشند. کلیپ‌های ویدئویی تصاویری از اسرای اسرائیلی را نشان می‌داد که در نتیجه بمباران نوار غزه توسط اسرائیل کشته شدند.

القسام این ویدئو را با پیامی که برای خانواده‌های زندانیان ارسال کرد به پایان رساند. در این پیام آمده است: از نتانیاهو و دولتش در مورد اسامی آنها بپرسید زیرا آنها را به خوبی می‌شناسند.

القسام پیش از این به خانواده‌های اسرای اسرائیلی در نوار غزه هشدار داده بود.

این گردان در پستی در تلگرام گفت: به خانواده‌های زندانیان می‌گوییم منتظر باشید آنچه که ارتش شما به دستور نتانیاهو با فرزندانتان می‌کند را منتشر خواهیم کرد.

اوایل ماه جاری، القسام سرنوشت دو زندانی را فاش کرد که بر اثر جراحات وارده بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی و نبود خدمات پزشکی جان باختند.

 

لینک خبر: https://www.alwatanvoice.com/arabic/news/2024/05/25/1539300.html

→ خواندن مطلب قبلی

فروپاشی مالی تشکیلات خودگردان فلسطین

خواندن مطلب بعدی ←

حمله ارتش اسرائیل به اردوگاه آوارگان در رفح

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *