۳۰ شهریور ۱۴۰۳

آتش سوزی‌های گسترده در نزدیکی بیت شمش و اشدود

تارنمای وای نت از آتش سوزی گسترده در بیت شمش و اشدود خبر داد.

آتش سوزی صبح و بعدازظهر امروز (دوشنبه) در حوالی اشدود و بیت شمش و همچنین در شهرک پادوئل در سامره جایی که مشکوک به آغاز آتش سوزی است، رخ داد.

آتش سوزی در نزدیکی بیت شمش در یک منطقه باز بین شهر و یک روستای متروکه رخ داد. سه تیم آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و در حال مهار آتش و جلوگیری از گسترش آن هستند. طبق گفته آتش نشانی هیچ خطری برای خانه‌ها وجود ندارد.

آتش سوزی در نزدیکی اشدود در انبارهایی در موشاو سده اوزیهو رخ داد. گروه‌های آتش نشانی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند تا آتشی که در زیر پوشش شدید آتش سوزی در حال گسترش است، در منطقه‌ای که دمای 39 درجه اندازه گیری شده است، کنترل کنند. همچنین چهار فروند هواپیمای آتش نشانی به همراه حدود 20 تیم دیگر به محل حادثه اعزام شدند.

به دنبال آتش سوزی که در سه نقطه مختلف رخ داد و در حال گسترش به سمت شهرک است، ساکنان پادوئل از خانه‌های خود تخلیه شدند. فرمانده ایستگاه منطقه‌ای گفت: در اطراف شهرک سه کانون آتش وجود دارد که از سمت نهال شیلا شروع شده و با وزش باد همچنان در حال گسترش به سمت منطقه بنیامین است.

وی افزود: به دلیل وجود خطر تصمیم گرفته شد ردیف اول منازل تخلیه شود. نیروهای آتش نشانی برای مهار آتش مستقر شده‌اند و نیروهای اضافی برای کمک در راه هستند.

بر اساس تحقیقات و افسر اطلاعاتی منطقه یهودا و سامره، طبق یافته‌های اولیه احتمال اینکه این آتش سوزی عمدی بوده وجود دارد.

 

لینک خبر: https://www.ynet.co.il/news/article/bk1aqc11n0#autoplay

→ خواندن مطلب قبلی

600 مورد کودک آزاری در دو مهد کودک

خواندن مطلب بعدی ←

دو خطای استراتژیک اسرائیل در طول جنگ غزه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *