۳۰ شهریور ۱۴۰۳

اعتصاب دانشجویان دانشگاه تل آویو سرکوب شد

دانشجویان در تمام دانشگاه‌ها در اراضی اشغالی اعتصاب کردند.

در پی اعلام اعتصاب دانشجویان در تمامی دانشگاه‌ها از ساعت 12 تا 13 صبح امروز سه‌شنبه، هیئت مشترک دانشجویی دانشگاه تل‌آویو بیانیه‌ای صادر کرد.

در نتیجه، جنبش‌های دانشجویی دانشگاه تل‌آویو تصمیم گرفتند در همان زمان تحصن را در محوطه کتابخانه مرکزی سازماندهی کنند که به تحریک شدید گروه‌های افراطی راست‌گرا علیه فعالیت اعلام‌شده منجر شد و باعث شد مدیریت دانشگاه از تحصن در محوطه دانشگاه جلوگیری کند. این تحصن با تهدید پلیس به داخل محوطه دانشگاه سرکوب شد.

هیئت مشترک دانشجویی دانشگاه تل آویو تایید کرد که به فعالیت‌های خود در رد جنگ فجیع نسل کشی و نتایج وحشتناک آن ادامه می‌دهد و هیچ چیز مانع نخواهد شد و این سیاست‌ها توسط تشکیلات اسرائیلی و دانشگاهی آن دنبال می‌شود. سلاح‌های امنیتی این واقعیت را تغییر نخواهد داد که ما بخشی از مردم فلسطین هستیم و با آنها علیه این جنگ که شنیع به قیمت جان هزاران بی گناه تمام شده است، متحد می شویم.

هیئت دانشجویی اعلام کرد: به دلیل نگرانی خود برای امنیت دانشجویان و عدم آسیب رساندن به هیچ یک از آنان، امروز لغو تحصن را اعلام می‌کنیم و برای تضمین موفقیت اعتصاب مهم دانشجویی بین ساعت 12 و 13:00 در دانشگاه تل‌آویو و دانشگاه‌ها و کالج‌های مختلف کشور تلاش می‌کنیم.

 

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/371411

→ خواندن مطلب قبلی

تظاهرات برای انتخابات زودهنگام

خواندن مطلب بعدی ←

حمله شدید ارتش اسرائیل به رفح

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *