۳۰ شهریور ۱۴۰۳

انجمن گووراه خواستار تداوم جنگ

خانواده‌های داغدار انجمن گووراه امروز نامه‌ای فوری به اعضای کابینه جنگ ارسال کردند و در پی ارائه طرح معامله برای آزادی گروگان‌ها خواستار ملاقات فوری با آنها شدند.

آنها در این نامه تصریح کردند: ما اعضای مدیریت انجمن گووراه، شما را نمایندگان صدها خانواده قربانی در هفت اکتبر می‌دانیم.

آنها افزودند: اهداف جنگی که ما در مرکز آن هستیم، توسط نخست وزیر و اعضای کابینه به خوبی تعریف شده است: نابودی سازمان تروریستی حماس، بازگشت همه گروگان‌ها و اطمینان از اینکه هیچ تهدیدی از نواره غزه برای شهروندان اسرائیل وجود نداشته باشد و در یک کلمه پیروزی را به همراه بیاورد.

به گفته انجمن، این پیروزی قریب به اتفاق حمایت اکثریت مردم را در پی دارد. موافقان پیروزی و ادامه جنگ در کنست بیش‌ از 80 درصد از اعضای احزاب صهیونیستی و ملی گرا را تشکیل می‌دهند و این بیانی روشن و قاطع از اراده مردم است. دولت در اسرائیل تنها یک ماموریت دارد و آن هم پیروزی است. با این حال متاسفانه طبق گفته نشریات، اسرائیل با تسلیم شدن در برابر حماس موافقت کرده و این مسئله از سوی نخست‌وزیر یا اعضای کابینه امنیتی تکذیب نشده است.

این طرح صلح را برای فرزندان سدروت و جنوب به ارمغان نخواهد آورد، تمام برادران و خواهران ما را که گروگان هستند برنمی‌گرداند، فقط باعث می‌شود یک سازمان تروریستی قاتل، همه شهروندان اسرائیل را تهدید کند و امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد.

اعضای انجمن تاکید کردند: ما، خانواده‌های عزادار، با هرگونه تسلیم در برابر حماس موافقت نخواهیم کرد. بیش از یک ماه است که ما در نزدیکی دفتر نخست وزیری در چادر گووراه بودیم و تا زمانی که به وضوح متوجه نشویم در جنگ پیروز شده‌ایم، از آنجا حرکت نمی‌کنیم.

انجمن گوواره در ادامه گوشزد کرد: با توجه به مطالب فوق، ما امروز قبل از جلسه کابینه خواستار ملاقات فوری با جناب آقای نخست وزیر و اعضای کابینه جنگ هستیم تا به وضوح اطمینان حاصل کنیم که مرگ عزیزانمان بیهوده نبوده است. شما مأموریت و وظیفه‌ای نسبت‌ به تسلیم شدن در برابر حماس ندارید و ما اصرار می‌کنیم تا که اسرائیل در این جنگ پیروز شود و در صورت لزوم اقدامات خود را تشدید خواهیم کرد. مردم اسرائیل خواهان پیروزی هستند، مردم اسرائیل پیروز خواهند شد.

طی ماه گذشته، خانواده‌های داغدار در چادر گوواره در نزدیکی دفتر نخست وزیری در اورشلیم تظاهرات کردند. خانواده‌ها اعلام کردند تا زمانی که مشخص شود اسرائیل به تمام اهداف جنگی دست پیدا می‌کند، آنجا خواهند ماند. هزاران نفر از جمله وزرا، اعضای کنست و شخصیت‌های عمومی برای حمایت از خواسته خانواده‌ها به این چادر آمدند.

انجمن
تصویر نامه انجمن گووراه

 

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/390935

 

→ خواندن مطلب قبلی

بررسی قانون خدمت سربازی خریدی‌ها در دادگاه عالی

خواندن مطلب بعدی ←

توقف خدمات آنروا در رفح

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *