افزایش خودکشی در میان سربازان اسرائیلی

رسانه‌های اسرائیلی از افزایش موارد خودکشی در میان سربازان اسرائیلی در بحبوحه تشدید عملیات نظامی در غزه خبر دادند.

رادیو اسرائیل اعلام کرد که یک سرباز پس از دریافت دستور بازگشت به خدمت سربازی در نوار غزه خودکشی کرده است.

روزنامه اسرائیلی هاآرتص پیشتر فاش کرده بود که 10 افسر و سرباز ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته خودکشی کرده‌اند و تعدادی از آنها در جریان نبردهای شهرک‌های نوار غزه بوده است.

حماس اعلام کرد که یک اسیر اسرائیلی را از اقدام انتحاری در محل اسارتش در نوار غزه نجات داده است.

در اواسط ماه مارس، ارتش اسرائیل اعلام کرد که از زمان جنگ سال 1973، با یک بحران سلامت روانی بزرگ در میان پرسنل خود مواجه بوده است.

ماه گذشته، یدیعوت آحارونوت گزارش داد که یک نظرسنجی داخلی در ارتش اسرائیل نشان داد که تنها 42 درصد از افسران در خدمت دائمی ارتش خواهان ادامه خدمت پس از پایان جنگ در غزه هستند، در حالی که در اوت سال گذشته 49 درصد ثبت شده بود.

گزارش‌های اسرائیل حاکی از آن است که نیروهای ذخیره ارتش از کمبود شدید سرباز رنج می‌برند زیرا جنگ ادامه‌دار شده و ارتش مجبور به جذب داوطلبان برای جنگ در غزه شده است.

ارتش اسرائیل اذعان کرد که تعداد سربازان مجروح از آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته به 3763 نفر رسید که از آغاز نبردهای زمینی در 27 همان ماه 1902 نفر مجروح شدند.

علاوه بر این، تعداد کشته شدگان ارتش اسرائیل از آغاز جنگ به 646 سرباز و افسر رسید که 294 نفر در نبردهای زمینی در نوار غزه کشته شدند.

با این حال، بیمارستان‌ها و رسانه‌های اسرائیلی نشان می‌دهند که تعداد واقعی کشته‌ها و مجروحان ارتش بیش از آن چیزی است که به طور رسمی اعلام شده است.

 

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/371933

→ خواندن مطلب قبلی

کسری مالی در بودجه

خواندن مطلب بعدی ←

ترس غرب از نفوذ افراطی‌ها در اسرائیل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *