۳۰ شهریور ۱۴۰۳

برآوردهای اولیه از پایان عملیات نظامی در رفح

عملیات نظامی در رفح دو هفته دیگر به پایان می‌رسد.

رسانه‌های اسرائیلی روز جمعه گزارش داد که برآوردها تایید می‌کند که عملیات نظامی در رفح پس از دو هفته با توجه به ادامه جنگ اسرائیل در نوار غزه برای 252 روز پایان می‌رسد.

این مقام توضیح داد که ارتش اسرائیل در حال بررسی پایان عملیات خود در رفح پس از دو هفته است و برآوردها نشان می‌دهد که اسرائیل به توافقی با جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیاز دارد تا حزب الله لبنان حمله به شمال را متوقف کند.

این کمیسیون با استناد به منابع امنیتی افزود که حضور زندانیان در غزه و نبود جایگزینی برای جنبش مقاومت اسلامی (حماس) موفقیت مرحله «ب» عملیات نظامی را به شکست تبدیل می‌کند. در صورت عدم توافق آتش بس و مبادله اسیران و بازداشت شدگان، رهبری گام بعدی را تصمیم خواهد گرفت و به گفته آن منابع، اگر حماس را نابود نکند، هیچ طرفی ورود به غزه را نخواهد پذیرفت.

جروزالم پست تاکید کرد که ایالات متحده منتظر است تا اسرائیل قبل از ادامه مذاکرات آتش‌بس گروگان‌ها، پایان عملیات نظامی خود در شهر رفح در جنوب غزه را اعلام کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم دارد که عملیات در رفح در جنوب نوار غزه در اسرع وقت پایان یابد و عملیات دیگری در مرز لبنان آغاز شود.

 

لینک خبر: https://www.jpost.com/breaking-news/article-806296

→ خواندن مطلب قبلی

برنامه دموکرات‌های آمریکا برای سخنرانی نتانیاهو

خواندن مطلب بعدی ←

حمله یاییر نتانیاهو به مقامات امنیتی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *